Nån som målar av hästar?
Tänkte höra om någon här inne vet nån som målar av foto på andras hästar som en teckning/tavla?
Jag är nämligen lite småsugen på att få ett foto av en gammal älskling som tavla, men vet ingen som gör det…

Har du sökt på google?
nej, men det är lite svårt med sökord där… vet inte vad man skulle skriva in.. Tänkte dessutom att nån här inne kanske målade ;)
Det vore helt underbart att få sina fyrfotade vänner avmålde.. tyvärr kostar det ofta en rejäl slant men om resultatet blir riktigt bra, vore det sååå kul… =)
Jo, hittade ett par sidor nu, men de var visste lite dyrare än jag hade tänkt mig… *suck* Blir väl ännu en sak för framtiden…
#5: Det bästa är ju om man känner någon som är duktig på att måla/teckna djur, som kanske kan ge en ett litet kompis-pris.. men ofta man har det ;D
Jo, jag känner ju ingen sådan, och själv är jag ännu mer värdelös på att teckna ;)

man får leta i bekantskapskretsen, det kasnke finns en kompis kompis kompis kompis kompis kompis kompis kusin som målar:)
*visslar*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

eller bara en bekant(#9) på ridsport!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#9 Jag har en till tjänst att be dig om nu när du säger det ;)

lise, här är en som gör det… klicka på informatin.

#11 Ohh :) Henne ska man absolut låta göra jobbet, uuuunderbara bilder ;O
Elin Östberg som #11 länkar till är suverän.
Den här målade hon till mig, föreställande Windy & Wilda.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

http://www.elinostbergfoto.se/ länkar lite…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#17 Redan länkat till Elin xd
MVH
oj, så många att välja ;)
Well, LinaN, vad skulle du ta för att måla av ett foto på Oskar?(fjäskar eftersom jag vet att du vet vem Oskar är *blink* )

Var blev mitt bidrag av ???
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
ja, det finns inget skrivet av dig här iallafall.. vad bidrog du med?

Bebbe: I tråden "ritade bilder" :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Aha
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

hmm, brukade teckna väldigt mkt förut och va ganska duktig för min ålder. vet inte om jag skulle våga lägga ut nån bild här x) haha, alla bilder som ni lagt upp är så fina :)
#22 Lisettes Oskar?
Bra fråga….. just blacka hästar är mardrömmar o måla….. svårt o få färgen rätt. men en tavla om en ca 50x60 cm en 450-500kr kanske…..
målar då i acryl….
Mamma skulel slå ihjäl mig om hon såg hur lågt jag sätter priser ^^ hon tar detsamma för en akvarellmålning :S

#18 nej för mig finns ingen länk ;) asså det går inte klicka på nåt, står bara en hemsideadress
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
# 29, jodå, lisettes Oskar, även min stora kärlek ;)
hehe, jo, jag vet hur svårt det är… har ju själv försökt mig på att leka konstnär ett par gånger, men jag tror inte det är min grejj..
Haha, min mamma vill inte heller ta för mycket när hon spår med tarotkort, så hon sätter också underpriser för hon tror inte hon är så duktig..
#30 aha ojdå :o (a)
MVH

#31 HAR DU sett tavlan på oskar hon gjorde åt mig? finns i tråden "ritade bilder."
Jag tecknar av foton i blyerts, A4 format. Priser ligger på ca 100-150 kr.
Bifogar en teckning som jag gjort, fler finns på min hemsida. Kvalitén på bilderna är inte den bästa, de är anpassade för hemsidan.

# 33, jo, jag har sett den!!! Mycket lik Oskar!
Ritar lite ibland.
Mest på datorn,, men kan på vanligt papper med, och lite akryl om det behövs.. >_>
Fast jag ritar mest på frihand, stör mig bara på att hästarna inte liknar fotot tillräckligt mycket annars. xD
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

nu vill jag veta om ngn kan åta sig att rita/måla en travhäst till mig?
#40, testat på teckning ?

neeej du är ju allt bra smart!
jag vet :D
men snart stängs hjärnkontoret ner, så det gäller att passa på innan john blund är framme :P
#34 jätte bra målat, tänkte hur lång tid tar det för dig att måla en bild med 2 hästar på (låt säga att du har ett kort jag skickat hemma hos dig) vill du ha flera kort o kolla på lr räcker det med en? för jag gänkte via mail kan man ju skicka smidigt bilder o man kan ändra dom (större,mindre,skära osv). Vad tar du för sånt ? för det måste ju vara något dyrare?
#40 jag behöver dryga ut hushållskassan litet och har inget emot o måla en travhäst, ring eller kom in på msn så diskuterar vi saken….
håller med bubbelbubbel.. kolla på teckning.ifokus
Vet inte om du hittat någon än.. men jag tecknar av foton i blyerts. 150 kr. Min hemsida funkar inte just nu, men om två veckor är den nog igång igen.. ;/ Dessutom sitter jag med laptopen i Värmland så jag har inga bilder heller:P Men har just gjort en så så fort jag har tagit kort på den ska kan jag lägga ut om du är intresserad..?

#47 ja gör det! alltid roligt att se bilder om inte annat… =)
Nu fungerar hemsidan igen:) lindagraveleij.webb.se
Den här hunden gjorde jag klart jämt idag. Ska kolla på den imorgon igen men blev faktiskt nöjd när jag var klar. Nu när jag laddade upp bilden hittade jag såklart massa fel, men måste lära mig att fortsätta vara nöjd med vad jag har gjort ;P
*puttar*
Håller på med lite julklappar och tycker att det här är en bra idé. Släng gärna in fler länkar på personer eller om ni kanske själva tecknar? :)