(S) Hästutrustning strl cob
Har städat lite i stallet och hittat en del jag inte använder.. Jag skriver helt enkelt ut nypris så får ni ge ett bud via mejl eller PM!
Allting passar C/D-ponny.. Finns i Mantorp, Östergötland, men vissa saker kan skickas.
Mejl: tovetorpehag@live.se
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Vinröda fleecelindor, även här missvisar bilden färgen.. De är alltså vinröda och inte röda. En är provad, resten aldrig upptagna ur förpackningen. Alldeles för långa för min häst och jag orkar inte klippa till de. Nypris 159:-
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Repgrimma från Hööks, använd 10-15 ggr, nypris 149:- men då ingick det ett grimskaft som jag använder själv.. Så säg 99:- nypris utan grimskaft.
Strl mindre full..
Snygg till fotografering men inget vidare att jobba i.
Fleecetäcke strl 125, använd 2-3 ggr, mörkblått m vinrött kantband (lilla bilden visar färgerna bäst!), T-spänne fram. Passar bra som tävlingstäcke.
Tror jag gav 149:- för det nytt.
(OBS skickas ej!)
Ej tvättat på bilden, tvättar självklart före försäljning.
Förbygel med avtagbar martingal, bred resår, platta fram för att förhindra skav. Använd 2-3 ggr, för liten för hästen.. Ska fixa bättre bild, på bilden finns fortfarande nackremmen kvar, den är nu borttagen (blev ingen bra vinkel, eller ja den passade inte min modell på häst öht, för lång mellan frambenen och de andra remmarna var för korta). Strl ponny.
Utan martingal på bilden..
Nypris 299:-
Det var allt för nu, kommer bättre bild på förbygeln nån annan dag.. Fråga gärna i tråden, men bud i PM eller mejl tack!
vad är bogtäcket i för material?
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#16 Lycra :)
Jag ska se över min plånbok, eventuellt återkommer jag när jag fått min ersättning.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Förbygeln såld..