Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 2981 ggr
JenD
0

Vila i frid min bästa vän

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag avlivas min första häst och min allra bästa vän Sober Rapida

Jag hann inte ens träffa henne och säga "Hejdå min vän, vi ses där uppe.."

Det är en vidrig känsla när dom försvinner ifrån en, man vet inte var man ska ta vägen. Det enda som får mig att inte helt begrava mig är att hon har det bättre där hon hamnar idag. Ingen smärta och hon ser himlen klar genom friska ögon..

No heaven can heaven be, if my horse isn't there to welcome me

Vila i frid världens vackraste!

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

Caroline.H
0

Usch vad tråkigt.. Jag beklagar verkligen. Gråter

//Caroline

elli-kleo
0

Nej vad tråkigt Gråter

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

may-britt
0

så  jätte tråkigt

Gronstedt
0

Ja, det är hemskt när det måste ske. Stor styrkekram till dig, JenD. På måndag åker min förra hyrhäst, som fortfarande har en stor bit av mitt hjärta.

KaninPiggelin
0

Beklagar Gråter

Vila i frid <3

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

JenD
0

Tack alla!

#4 Usch ja, inte alls kul, tråkigt med din hyrhäst oxå :(

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

Ida94
0

Beklagar :(

komkoma
0

usch, känner verkligen med dig

Tog själv bort min pålle för ca 2 månader sedan nu, Idag när jag traskade ner till stallet tänkte jag för mig själv "åhhh de där snödrivorna hade Twister bara älskat att rulla sig i" Jag grät i säkert en halvtimme i hennes gamla box därefter.

Det blir sakta men säkert bättre, Tänk inte på att du inte fick träffa henne och säga hejdå, tänk istället på alla dagar ni haft tillsamans, alla fina minnen. jag vet att det känns helt fruktansvärt nu, men jag lovar dig, det blir bättre och till slut kommer du tänka tillbaka på henne med ett leende på läpparna.

Stor kram!

JenD
0

#8 Va fint skrivet, jag beklagar din häst! Du har rätt, man måste tänka på dom fina stunderna man haft!

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

Elshira
0

När jag tänker på alla dessa djur som gått bort hos oss så blir man självklart ledsen, men att veta att de hade bra den tid de levde och att veta att de garanterat mår bra till skillnad från om de t.ex säljs är tillräckligt för mig.

Vi är ledsna för att vi saknar dem, men tänk på att de har de bra och vet att de är lyckliga så ska ni se att det också gör er åtminstone lite gladare.

Det man ska tänka på är allt den hästen givit en och se till att använda det senarei livet!

Hakuna matata!