Tolkskidor köpa var?
Var köper man tolkskidor nånstans? Hittade för många år sedan skidor i en lågprisbutik, de vart knallröda och skitfula men de dög till tolkning, typ max 40 cm långa.
Var kan man få tag på sånna?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
du kan även använda trickskidor :)

Miniskidor!

öb brukar ha sådan skidor!

Jag har trickskidor i plast som jag köpte på lokalföreningen=) Väldigt svårt att stå på men pulka är svår att svänga och flyger all världens väg för minsta buckla!
typ varenda leksaksbutik skulle jag tro =)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
#4 Det är ju det som gör pulka helkul att åka bakom häst. 

#6 Visst gör det, särskilt när andra flyger i snön=P
Haha lina jag tänkte på oss här om dagen när vi tolkade efter Julia :) Fast jag satt mest på ändan då ju :) Då hade vi dina sådana röda! Vrat har du gjort av dem? ATTANS att vi inte har kort från då :) Hi hi
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#8 Det vart ju skitskoj den gången, garva ju så man höll på att trilla av hästen. ^^ Duktiga Julian.tur man inte drog på fullt ös i nedförsbacken där på fältet ^^
Tolkskidorna är kvar hos J, han tyckte han behövde dem om han skulle skaffa häst senare.

#9 hahahaha du skämtar?
"10 trä häst kanske :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#11 frågan är dom det inte är trähästplågeri? ;)
nope, skojar inte… Det var ju inte de enda sakerna som vart mina hästsaker han behöll, men om det gör honom lycklig så… *himlar litet med ögonen*
Men åter till tolkskidorna. Detta är bara tråkigt att prata om ^^ Tolkning är så mkt roligare! :D