Shopping, Annexet!
Ja, vad shoppade ni i Annexet iår?
Gärna bilder 
kissmekate.blogg.se
silikonsnoddar ;)
Och ett agria schabrak med luva till en kompis

Själv köpte jag :
Fleectäcke med kryssgjordar 75 kr:

Fleectäcke 150 kr samt grimskaft (tjockt och långt) 30 kr:

Dressyrspö 45kr:

Stigbyglar 50kr/par:

Samt ett par stigläder 95 kr och 2 par underställ 100kr/par
kissmekate.blogg.se
Liten färgglad bortste (kunde inte låta bli, behövde en sån borste också så det fick bli den färgglada
) och ett par bruna shortchaps. Har tyvärr inga bilder…
//Caroline
Jag köpte et bucas täcke för bara 700 kr och de va den nyaste modellen. sen ett ridtäke som täcker hela hästen. Och noss och nackludd i frårskin brun färg.
OM jag mår bättre imorgon så köper jag KANSKE att par transport skydd i borberi täkning. och en fårskins badd i brunt fårskin. men nu mår jag så dåligt så jag sa nej till en kompis om att åka till globen imorgon. Men vi får se tror de inte blir något
#1 vart / vilken affär köpte du silikon snoddar i?
Jag köpte:
- 2 schabrak lila och blått
- Ridalmenacka
- Mia's paddar i Rosa

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
#5 Charlies :) bara 25 kronor!
BoT-nackskydd till mig själv och en underbar tjocktröja till mig själv, luddig på insidan, svart på utsidan. :P
Ett fleecetäcke med brodyr till Sylgja.
Har dock ingen bild på det, för jag har inte fått hem det än.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Köpt massor, bilder kommer :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

Inget förutom en grep, men det var nog tur att jag inte hade pengar, för då hade dom vart slut :P
Lite böcker och himla massa reflexer. Och täcken till hundarna.
Nu har jag köpt ännu mer eller köpte mer igår:
benlindor, REA..
Backontrack paddar med snabbfäste ENDAST 400 kr
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Jag köpte 2 st fleestäcken, Ett vitt med flätad rem under svansen (älskar sånna tycker det är så fint), sen även ett ljust brunt.
Sen köpte jag 1 red grimma för bara 50:-!! Jätte fint och verkar väldigt hållbar och slitstarkt, 1 vitt schabrak till tävlingar, 4 grimskaft tjocka och långa!, Tidningar och filmer! :)
Jag hade en underbar lördag i globen!