julklappstips för julklappsbyte!
Det vankas julklappsbyte i stallet och jag hoppas för guds skull att ingen ur stallet läser här, haha! Vi fick dra varsinn lapp med ett namn på personen som vi skulle köpa en julklapp till inför julklappsbytet. Presenten ska kosta femtio kronor, och jag ska köpa present till en KILLE! Snarare vuxen man..
Med min fantasi var det vettigaste jag kom på ett ciggpaket (vi tar alltid ett par cigaretter tillsammans när vi ses i stallet) men det kändes inte som en rolig julklapp. Haha.
Vad tusan köper man?! Är det inte lite opersonligt att köpa något till hans häst?
Femtio kronor känns svårt också, vad hittar man för skoj för femtio kronor?
Hjälp uppskattas!
Jag tycker hastsaker är lämpligt ex reflexer, vantar.
Eller gör ett egengjort "presentkort" där du erbjuder någon tjänst
tex mockar hans box.

Jaa, det känns lite som det när jag egentligen inte känner personen i fråga mer än sen ett par månader tillbaka. Då är frågan bara vad hästen behöver ha…
Ett presentkort kostar ju ingenting iofs, så det kan ju slinka med ner i paketet :D bra tips!

En liten kul grej, lite dyrare än 50:- hoppas inte det gör något LÄNK

Nämen åh! Och jag som ändå ska till clas ohlson för torrbollen imorgon.. Om jag nu skulle ångra mig och vill köpa något annat så kan jag ju alltid ta den där till mig själv, hähä! Jag fotade ju faktiskt honom och hans häst på senaste tävlingen och det kan ju vara roligt att sätta in bilderna.. Eller är det snyggare att ge en obruten förpackning kanske? Hmm.
Fast det blir nog en sån till mig själv också, för säkerhets skull 
Jag hade uppskattat inlagda bilder mer, än en obruten förpackning.

#5 Ja, samma här faktiskt. Just när det är rätt relevanta bilder också..
Åh, ja nu blev jag peppad, det här förslaget ligger i toppen just nu!