Ett sånt skulle jag vilja ha. 125 är lite i största laget då han, som med allt annat, ligger mitt emellan storlekarna.. Men det gör kanske inget. Ska nog önska mig ett sånt i julklapp.
Skynda långsamt så går det fortare.

En fundering bara.. går det bra att trava och galoppera med det?
Trava med det går bra. Att galoppera går så där.

Ok, ja det blir ju inte att galoppera så fort så här på vintern ändå. Försöker få pålle att också förstå det.

Ser ut att hindra bogarna en del, jag använder reflexbrösta. =)
Synd att det är fodrat, bara :)
Hade gärna haft ett likadant med ofodrat.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

och jag hade gärna haft ett som är lite rörligare. vill ju kunna galoppera ohindrat.

Rörelsefriheten beror ju på hur pass stor den äri bogen och hur pass välanpassad den är. Hästarna kan ju galoppera i välanpassade täcken.
Synd att det är fodrat.
Jag kör vanligt gult ofodrat ländreflextäcke och reflexbrösta. Största möjliga rörelsefrihet =)
Medarbetare på westernridning.ifokus

#10 Jag gör likadant som dig, alldels utmärkt funkar det plus en del fler reflexer=P
#11 Ja jag har ju benreflexer och massa fler på både mig och pållen när vi är ute =)

#12 Det känner jag igen, jag ser ut som en överködd julgran=P När jag rider ut med andra brukar dem inte ta på sig relexer utom en relexväst för dem vet att jag alltid har så mycket=)

Det finns nästan inga benreflexer som passar minlilla, så detta hade varit bra så slipper man benreflexer.
#14 Finns väl benreflexer för små hästar på ponnyprakt tror jag?
#14 På shettisen jag skötte förut hade jag "snap-on" reflexer som man sätter runt armar och ben på oss människor, funkar super :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.