Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 3404 ggr
Linnea
0

Ett mörker-tips

För er som ofta rider ut i mörker måste jag bara tipsa om detta ridtäcke!

Skynda långsamt så går det fortare.

Caspianowner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut.

Är ett utmärkt täcke som syns mycket bra !!

Tråkigt bara att det inte har gått att hitta i mindre storlekar än 125 cm.

Linnea
0

Ett sånt skulle jag vilja ha. 125 är lite i största laget då han, som med allt annat, ligger mitt emellan storlekarna.. Men det gör kanske inget. Ska nog önska mig ett sånt i julklapp.

Linnea
0

En fundering bara.. går det bra att trava och galoppera med det?

Caspianowner
0

Trava med det går bra. Att galoppera går så där.

Linnea
0

Ok, ja det blir ju inte att galoppera så fort så här på vintern ändå. Försöker få pålle att också förstå det.

viktoria91
0

Ser ut att hindra bogarna en del, jag använder reflexbrösta. =)

Zabbio
0

Synd att det är fodrat, bara :)

Hade gärna haft ett likadant med ofodrat.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

lisette
0

och jag hade gärna haft ett som är lite rörligare. vill ju kunna galoppera ohindrat.

Birke
0

Rörelsefriheten beror ju på hur pass stor den äri bogen och hur pass välanpassad den är. Hästarna kan ju galoppera i välanpassade täcken.

Synd att det är fodrat.

CelsiusT
0

Jag kör vanligt gult ofodrat ländreflextäcke och reflexbrösta. Största möjliga rörelsefrihet =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

viktoria91
0

#10 Jag gör likadant som dig, alldels utmärkt funkar det plus en del fler reflexer=P

CelsiusT
0

#11 Ja jag har ju benreflexer och massa fler på både mig och pållen när vi är ute =)

viktoria91
0

#12 Det känner jag igen, jag ser ut som en överködd julgran=P När jag rider ut med andra brukar dem inte ta på sig relexer utom en relexväst för dem vet att jag alltid har så mycket=)

Linnea
0

Det finns nästan inga benreflexer som passar minlilla, så detta hade varit bra så slipper man benreflexer.

CelsiusT
0

#14 Finns väl benreflexer för små hästar på ponnyprakt tror jag?

Klasselover
0

#14 På shettisen jag skötte förut hade jag "snap-on" reflexer som man sätter runt armar och ben på oss människor, funkar super :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.