Klippmaskins tipps!
Tjo nu ska jag köpa en klippmaskin, så att jag kan klippa min polla. Men vilken?, är den från hööks bra?. vill inte lägga mer äm appsolut max 2000kr. Har ni några bra tipps. Har även kikat på batteri drivena, som laddas upp men det kommer ta för lång tid att klippa med.
Låter hööks mycket?
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=720505&deptid=97&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Har hört att Julas klippmaskin ska vara prisvärd… 1295:-
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

den du länkade till ser precis likadan ut som julas som kostar 1295. den brukar även finnas på gekås för 1195. Jag har en sån, köpt från jula, och klippte för första gången i år. Jag tror alla i stallet har en sådan också. Den låter en del, men den är prisvärd iaf.
Tja får väll in och titta, ska till cittygross i hgb idag, får väl kika där med jula ligger ju brevid. :).
kom att tänka på att det inte gör nogot om det låter det är ju bara att stoppa bommul i öronen och sedan sätta på henne hennes mössa (huva).
Jag har den från Jula, riktigt bra.
Jag köpte en batteridriven Moser Avalon.Går tyst och är smidig att hantera, Kostade 2995:- Klipptid 2 timmar på en uppladning

Jag och min kompis kopte den klippmaskinen pa Jula. Och jag maste saga att for de fa kronorna ar det en bra maskin.
Vi har haft den nu i 2 eller 3 ar. Och den gar for fullt fortfarande :)
(Peppar peppar ta i tra!)
Sa for den som inte vill lagga sa mkt pengar ar det ett bra alternativ.
Sen kanske den later lite mer an vad en gor som kostar minst det dubbla. Men det ar ju som alltid, man far vad man betalar for.