Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 461 ggr
Texas
0

Gästböcker

Jah har en fundering på det här med gästböckerna. Om jag surfar in på nåns sida och skriver några rader,och personen i fråga svarar på det,så skrivs det ju inte tillbaka i min gästbok utan svaras i sin egen. Jag tycker det är jätte svårt att komma i håg vilka jag har skrivit till i bland….och det jag vill komma fram till är att varför svarar man inte tillbaka till mig i min gästbok? Hoppas ni förstår vad jag menar….nån som håller med?

MVH Sofie

lisette
0

jupps jag håller med

Kiara
0

Problemet blir ju för andra som vill veta vad man svarat att surfa runt i olika gästböcker och gissa vilket svar som hör till vilket. Det bästa är nog att hålla ordning på vilka man skriver hos. Har man en rak fråga som är mer privat så kan man ju använda brevlådanHemlis

charlie
0

Vi kommer att se över hur man synliggör inläggen i gästböckerna. Vi är mycket tacksamma för alla förslag! :)

---

gejsa
0

Ja lite krångligt är det faktist med detta. Men har inga förslag. Ledsen

Texas
0

Ja jag vet inte riktigt hur man skulle kunna lösa det men på en annan community som jag har varit med på så går det inte att kommentera i sin egen utan man skriver tillbaka i den andres, och när man loggar in på sin sida så blinkar det om man fått ett gästboksinlägg,ungifär som inkorgen här,,,

Faxlin
0

Mitt förslag skulle i sådana fall bli att man får ett meddelande om att man fått svar i den och den gästboken precis som med dagens mail. Men då krävs det att det fungerar bättre med att plocka bort gamla mail först, och kanske en större inbox.
Eller, ja vad vet jag. Tror grabbarna hittar en lösning på problemet. Har full förtroende för dem faktiskt. De är ju händiga de där. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Texas
0

Ja dom grejar det säkert. Men det vore ju lättare om man fick svar på den här sidan istället tycker jag,ist för tex hotmailen. Ja ja, vi litar på grabbarna :)