I går blev en ängel född...
gud så söt!!! lycka till och hoppas att ni får det bra till sammans

Jättegrattis till nya fölet. Hur är det annars? Du har inte varit här på ett bra tag nu va? Håller du på och tränar till sommarens tävlingar?

Nää, det har jag inte varit. Har haft lite problem med datorn o så där..
Oval har lite fritid nu, för han har nog lite problem med benen, men det fixar sig.. :D Och skolan tar så hemskt mkt tid!!!! 
Oh, vad söt! Grattis! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

vilken liten sötis!
Åååååh, så söt!! :)
Namn? Hmm.. Mamma häst börjar ju på M, så det tycker jag att fölet ska göra också.. :) Malva, Mella, Menja, Mynta, Myrra.. :P

Juve: Joo, men "Mai" är oppdretts namn. Hennes sykon heter Mai Lotta, Mai Hero, Mai Victoria och så där.. Så egentligen är det vel B som är bokstaven.. :P
Men va tycker ni om Linnea? Mitt namn begynner ju på L.. Lise.
Haha.. Jasså, var det så? :P Hihi.. Hmm.. Men namn på B då? :P Kolla in denna sida annars.. :)

#3# Jassså har den problem med benen. På vilket sätt då?
Ja, jag känner ju till det där. Min dotter hann inte heller med att träna så mycket som hon skulle behövts. Därför sålde vi vårt russ.

Gejsa: Han går bra i lopp, helt til han får en galopp, och då fungerar han inte mer.. Men det regnade hemskt mycket den dagen! Han går bra hemma i träning.. Men nu ska han nog få vila lite.. älsklingen..
Jag tycker det är kul att mixa lite med föräldrarnas namn.. Eld-Bettan? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Mai Beauty - kan kallas Bettan

#10# Ok du menar att han är hetsig och tar galopp fast han ska trava i loppet? Det är ju bara att öva och öva och öva. På det. Lycka till i fortsättningen.

Gejsa: Nej, när han har galloperad travar han inte riktigt efter på..

Förstår inte vad du menar nu. Svårt med norsk/svenskt.
Har han svårt att galoppera eller?
Guud vilken söt tjej du har fått! Lycka till med henne =)

Gejsa: Nää.. Han ska ju trava rent.. och efter at han har hatt en galopp, travar han inte rent.. :p

Vilken söting du har fått ! :D

Tacktack allihopa:D

Grattis, tycker hon ska heta Mai Belle
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

sött , jag tyker att den hade kunnat heta Maj Brasan

Mai*
Jättesöt. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Mai Beauty var ju urgulligt precis som fölingen! GRATTIS!!!
eller kan den heta Mai Way, Mai Wish, Mai Day, Mai Belive

Haha, takk! ^^
Mai Bensa Tycker jag är lite fint (: För Mai Beauty Beauty <-- Är lite vanligt namn (:
#27 Mai Day tyckte jag var superfint :) Mai Wish också.
Men om du vill att det ska börja på L så kanske.. Mai Lara? Nä jag vet inte, är inte bra på namn, haha.
#30. Tack, du gav mig en ide på namn (: Law Me.eller. Law wish.eller. Law Mai. Mai Law. Det är väl lite annorlunda namn. Nu ska de ju bli godkänt med haha x)
#31. Hehe. Men "Mai" var ju uppfödarnamnet om jag inte missuppfattat det hela, så det ska väl vara före hennes tilltals namn.

Oj… "Mai" är uppfödarnamnet till dom som är oppfödar till Mai Betzy.. :p

Åhh vad kul, grattis!! Så söt!!! Vi fick ju ett litet föl förra veckan =)

#34 : Härligt :D

#17# Ok, nu fattar jag efter en galopp som han inte ska ta på lopp så har han svårt att trava rent. 

Gejsa: aa :P
Så söt hon är
Föl är väl ändå det bästa som finns? Jag tycker att Mai Day var fint.
ååh gud vilken liten sockertopp ! :D
Mai Eld skulle hon heta. :)

Eller Singoalla eller Tora

Eldiga Lotta
vet vad jag tycker hon säger här i denna bilden?

Jag är tuffare än somliga tror! Kom an då katten ,det svänger ju! *sagt emd baloo's röst från djungelboken*
Full av bus den där lilla :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Maigheras Eldine?
Maidine?
Meldie Mai?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Gud vilken sötis! =) Har hon ett blått öga? Ser ut så på bilden ^^ Mai Blue? Men Mai Blue å så nånting till kanske ;) Hehe, kanske inte.. Bara ett förslag ^^ Lycka till med döpandet =)
Är det jag som har missuppfattat det hela eller var inte 'Mai' stoets uppfödarnamn? För i så fall kanske inte fölet borde heta Mai i början av namnet..? :P Eller så är dte jag som har fel, eftersom nästan alla andra har såna namn. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#43# Ha, ha du är rolig du Lina. Men det stämmer iaf lite grand med bilden.
Åh kul! Grattis! =)

#43 : Hon är inte mycket rädd iaf.. Hon går ifrån mamman og bara springer i väg.. finns inte rädd.. Hon hoppar rundt som en antilop.. Betzy(mamman) har svårt med at hålla henne i hagen.. :P Hon bryr sig inget om ström. .:S
#46 : Det är riktigt.. :P

#49# Ha, ha jag anar att ni kommer att få mycket jobb med denna lilla fröken senare.

Joo, det tror jag med. : p Men det ska nog bli en bra häst ut av detta. :p Norges kommande stjärna inom travet XD

Hon ser ut som en Betina eller Belina

Spinner vidare på LinaN:s djungelboken…Baghira, Baghina

Haha, roligt!:D