#5 Underbart, vintern är så otroligt vacker

# 7. så fruktansvärt kallt bara. i min lilla 4wd funkar inte värmen. när jag andas kommer det rök.. hur skoj är det? hade en filt över benen idag… :)

måste ta lite mer bilder idag, #5 VÄLDIGT vackert….
#12# Vilken fin bild! :) Alla bilder här va fina.

Ska lägga ut bilder från pulkturen i kväll.
Åh vilka härliga bilder !!!

Snygga bilder
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vilka härliga bilder

har ni så lite snö nu?
Ja, våran snö försvinner väl i morgon och nästa dag. Då ska det tydligen bli flera plusgrader tyvärr. Fin vovve!

*Asg* Ser ut som om vovven verkligen undrar vad som hänt. hihi, snygg vovve har du i alla fall.
Audiatur et altera pars

Nej det är en gammal bild, tyckte bara det blev en kul grej, vi har gått om snö ännu,
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Hunden ser ut som en räv. För det är väl en hund? 
Dvärgcollievalp eller?

Mysigt med spegelbilden av träden i vattnet. Och hunden utgjorde en färgklick i det hela liksom. Och en söt färgklick var det oxå. hihi
Audiatur et altera pars

konstigt nu har jag en annan avatarbild på mig. vem är det? en tjej 
det är en sheltie, alltså en shetland sheepdog för att vara exakt. Lite felaktigt kallas de minicollie även om de inte alls är besläktade. Säger man besläktade, hörs konstigt
Han är bara fyra månader än, har just precis tappat två mjölktänder. Hittade ena i min säng så jag måddes såklart spara den

Det är min medryttares nya vovve. en blandras på allt möjligt. Hämtade den förra veckan.

Oh, hur söt var inte den vägkorsningen då. hualigen. Farligt att visa valpis bilder för mig. Jag vill ju ha alla ju. hihi
Audiatur et altera pars

Ja den är jättesöt. Det är bl a kinesisk naken hund så halva kroppen var naken. ha ha ser jättekul ut.

*Asg* Det lät ju inte lika sött då, om du ursäktar mig. men säkert komiskt. fniss
Audiatur et altera pars

Jo då det ÄR SÖTT. Jag lovar.

Oki, får väl tro dig på ditt ord då. men en bild på hela vovven med nakenhet och allt vore inte helt fel. hihi
Audiatur et altera pars

Kan kanske ta det senare. Tog inte av täcket i stallet det var så kallt då när jag tog fotona. Men hon lär ju ta med sig vovven fler ggr till mig. Så jag tar ett senare. Nej,nu måste jag gå härifrån. har suttit här snart 2 timmar nu och flera timmar förut i dag.
#35 Min kompis visade idag bilder av sin kinesiska nakenhund och den ser precis lika ut, bara att hennes var lite större! Samma svarta fläck runt ena öga. De är så gulliga!

Va? är du här och skriver nu. Du försvann ju på den andra tråden.

Fast de kinesiska nakenhundarna brukar ju inte ha hår i ansiktet mer än lite bruna strån i ansiktet, och sedan en riktig luva.
Audiatur et altera pars
#44 Mitt inlägg stack iväg, jag han inte skriva det klart det bara for iväg själv. Confused.
FAst
#44 Mitt inlägg stack iväg, jag han inte skriva det klart det bara for iväg själv. Confused.
FAst jag
FAst jag
borde

Det finns kinesisk nakenhund med hår. Det har en tjej i stallet som står inackorderad med sin häst här. 
Nu igen!! Och jag skrev de inte två gånger!! Vad händer här?

ha ha 3 inlägg i rad. du har modém va? Känner igen det där.
Jag tror det är ett tecken på att jag ska fara o sova. ska på kurs imorron igen
God natt alla!

godnatt själv. ska också natta snart. hej då. syns kanske i morrn
Nej, jag har bredband.

Oh, vilka bilder.
bebbe, alla dessa fläckiga hästar. hohojaja, vad jag tycker det är vackert med skäckar.
Audiatur et altera pars
puttputt

Jättetrevlig häst. Ras?

Trevligt med en till med finnhäst

jepp,de va trevlit att hitta dig med.. 
Oj vilken fin bild, int för att tala om hästen!

Oh, vilken snygging.
Audiatur et altera pars

Slo - vilken härlig bild!!

#67 Visste inte att det fanns en hästras som heter så, hur hög är den? är det en inhemsk ras?
#74 Jag har också en finnhäst. De kan vara allt från 130-180, men den vanliga höjden ligger mellan 155-160. Ja det är en inhemsk ras.

Gud va härligt det ser ut att vara! Har inte galopperat på månader..
ja och himlen ser så ljuvlig ut!
#78 Hur gick det för dig på lördagen då? Var det inte den dagen du skulle glömma bort fegisen i dig eller hur var det?

det gick tyvärr inte…hade glömt bort att medryttaren skulle rida..
men fick mig en tur på en annan häst iaf =)
Väldigt skönt, skrittade i 20 min sen trava 5 kanske sen va de
bara uppför o nerför i skogen.. Det var verkligen en härlig hur!
#78, ut och dra full patte på närmsta åker då! Det är väl snö i hela Sverige nu och nån häst måste du ju kunna låna :D
//Jonas
Se till så nån finns redo med kamera, för det blir så himla härliga bilder…!