Läder färg?
Vad har ni för färg på sadel, träns och spännen?
Vi ska sköpa ny sadel åt hästen och är lite sugen på brunt med mässingsspännen.. blir det lite kaka på kaka?
Annars är svart med mässing väldigt snyggt!
Visa gärna bilder!

Jag har allt i svart förutom ett westernträns som är ljusbrunt
jag har brunt med mässing, tycker brunt håller sig snyggare. svart blir lite dasssigt i färgen när man använder det

Hade svart med mässing på mitt flb, tyclte mässingsbettet blev matt efter ett tag… nån mer som upplevt det?
Svart träns och svarta sadlar (allround och dessyr). Tycker dock att londonfärgat är såååå läckert! Passar inte på skimmel tyvärr enligt mig. Iallafall inte på Windy. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har svart till min fjording, med silver spännen (:
Har sadel o träns i svart t ridhästen men köpte ett nytt träns till honom i ljust brunt(Londonfärgat) så nu önskar jag en sadel i samma färg. Till shettisarna har jag mörk brunt.
Dressyrträns: svart m silverspännen
Hoppträns: Brunt m silverspännen
Sadel: Svart wintec
Jag vet säkert vad " londonfärg " är. men är det någon som har en bild på en sadel eller så ?

Allt läder är svart och spännena är i metall.
Men jag vill ha en bild på en sadel eller träns i LONDONFÄRGAT. Är det någon som har det ?
Mörkbrunt med mässingspännen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#11Kolla in på olika hemsidor där de säljer häst tillbehör de har garaterat färgprover på hemsidorna och de färgerna gör sig bättre oftast än fotograferad utrustning.
/Emmelie

Jag har svart med silverfärg till Gobban. Svart med silver till Gejsa. Svart till Sorro. Brunt till Fille med mässingskrokar i.
#9 Ja det hoppas jag… Nåt annat till den hästen hade inte varit vackert tror jag ;)
Jag har mörkbrun sadel och träns med metallspännen.

#15 rosa plast?
jag har svarta sadlar/träns.
#16 Eller hur ;)
Tror sadeln är svart, Lewa Allround
Svarta och bruna träns.
Jag matchar INTE hästens eller mina prylar.
#13. Kan man få hjäp med en hemsida kasnke (: Som har sådant :P

Jag har allt i svart. skulle väl ha vart brunt först, men ångrade mig sen :)

vi har svart sadel och träns till båda hästarna.
Fy så fult! Riktigt gräsligt… men smaken är ju olika… hade kanske passat mer en shettis…
#21. Tack så mycket (: Nu kom jag ihåg ja(: Det är så snyggt :)
vi har ganska många sadlar typ men
Reginas: Allround: svart Western:sån färg western sadel bruka ha.
Byllans:Svart
Windys : svart
Walles: ljusbrun
Dons:svart
1 med söndrig bom (som vi ha vid sadelvänjing) 2 ammésadlar
Bild:Windy till vänster och byllan till höger….från vänster maria, karin och jag….-KOPIERA INTE!!

svart sadel och träns. mässingspännen på tränset.
Det mesta är svart. ^^