Lite små funderingar...
någon som har/har testat såna där senskydd med gel i(finns på horze tro ja), va tycker ni om dom? bra, dåliga? isf varför?:)
sen undrar ja åxå hur man vet om skyddsvästen passar, tror min börjar bli för lliten men jag är inte säker, finns de nått man kan gå efter när man testar ut en väst för o se att den inte är för stor/liten?:)
sen ska ja tävla nästa helg (en hoppning på 60-70)o ja funderar ifall ja ska ha mina läderstövlar eller skor o chaps, va tycker ni´?
tycker själv de är så jäkla snyggt me stövlar, men jag tycker mina är så stela, känns som att ja itne kommer åt hästen(känner typ så i alla stövlar) tycker skor är skönare, men de är ju endå tävling;P
eller kanske nå tips hur man ka få stölarna skönare?, har ridit i dom ca ett halvår typ 3-4 ggr i veckan men nu på slutet mest ridit i skor(kanske därför ja tycker skor är skönare nu), hinner typ itne rida så mykke innan tävlingen kanske typ 1-2 ggr , så lite tips;P
(inte hästen på bilden ja ska tävla, utan de där är en kompis häst som itne är så mykke hopp och miljö tränad, men de är typ meningen att ja och han nångång åxå ska komma ut o tävla nå små klasser, är en ridskole häst ja ska tävla nu;P)
tack på förhand;P
ha de bra allihop:)

läst 16 ggr, ingen som har nå svar?
det är svårt att se hur benskydden ser ut eftersom bilden är mörk.