Häst annonser?
Jag har funderat på att skaffa häst eller ialla fall kolla på hästar men jag har ingen aning vart det finns bra hemsidor för annoser..
Är nyfiken, vet någon nån bra hemsida där det finns bra hästar att titta på
.
Vad vill du ha för häst? Vilken prisklass?
www.horsetraining.nu " rel="noopener noreferrer" target="_blank">www.horsetraining.nu har westernhästar.
www.annonsdirekt.se har väl också en hästavdelning om jag inte minns fel, sen finns det väl en del på www.blocket.se me
Lycka till :)

www.hastnet.se där hittade ja min pålle! =)

Alla jag har använt är redan som förslag.. men det finns någon till, som hör till Ridsport(?)

vad söker du för häst?
vet inte vad dom har inne nu
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

vet någon vart det finns billiga travare till salu?

#7 nästan överallt på nätet. eftersom det finns så pass många travare till salu så är priset lågt.
de sidor miamaria nämnde är dem jag kollar på och då genom dem som jag hittat medryttarhästar och foderhäst.

Tack så mycket för alla svar
.

Köp inte av försäljningstall, suddig bakrund och en onödig flytt. Dessutom kostnad för att försäljningstallet skall ha betalt för sitt jobb… Skulle jag aldrig göra.

#10 fast det finns bra försäljningsstall också
#11 Ja precis, jag kommer antagligen köpa av försäljningsstall när jag ska ha häst, är det rätt ställe kan man ofta få hjälp med träning osv ett tag :)
jag köpte min underbara pärla på www.equistrian.net
#10. hellre köpa ev ett försäljningsstall där du har öppet köp och sånt än av en privatperson där du är körd om du blir lurad. på försäljningsstall har dom inte råd att lura en.
köpte ju min från ett försäljningsstall/förmedlare. är helt underbart nöjd!

#15 underbart ställe! har du vart där nån gång?
#15 Oj, fint ställe! Ligger väldigt nära där jag bor också. Får nog nli besök där och fotografera i framtiden. :)
#0 Lycka till i ditt letande!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Japp :) provred två hästar då. Ja, jag tyckte de var ett jättebra ställe. Men nu har hon väldigt många som är unga och det är höga priser…
Om jag minns rätt ska Tradera ha en speciell auktionssajt med bara hästar (i övrigt får man ju inte sälja levande djur där)….