Medryttare/Skötare efterlyses!
Hej!
Jag är en 30 årig tjej som bor 5 km utanför Limmared mot Ulricehamn. Jag har sex hästar och skulle kunna behöva lite hjälp. Tycker dessutom att det är rätt tråkigt att alltid vara ensam i stallet.
Har en 3 årig fjordvalack som även om han reds in i sommar är jättesnäll att rida, är riden i alla gångarter i skogen. Han skulle behöva ridas mer än vad jag hinner med.
Har även ett 14 årigt appaloosasto som ska börjas sättas igång så småningom efter ha gått med föl sista 2 åren. Men hon är enbart westernriden och vill helst att man kan rida western om man ska rida henne.
Annars kanske någon bara vill komma ut och hålla på med hästar, borsta eller markträna. Har två föl och en 1 åring med. Är någon intresserad så tveka inte att höra av dig för mer info.
Vad synd att du - ur mitt perspektiv - bor på helt fel plats. Det lät väldigt trevligt. Jag hoppas att du finner någon.
Säger samma som #1! hade hur gärna som helst annars ridit och pysslat om med Fjordingen din 
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Ja det var ju synd att ni bor för långt bort:)
Jo, frågade en tjej med en Shetteis igår om jag fick bli skötare på hennes häst, men hon behövde tyävvr ingen :( Finns inte så mycke hästar där jag bor så blir lite svårt för mig att hitta någon som vill ha/behöver en..
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se