Thoreb Cup 2007
Nu är jag som vanligt tidigt ute. :) Men jag undrar ifall någon här ska vara med i Thoreb Cup 2007 som hålls i Mörbylånga på Öland den 27 till 30 juli i sommar?
Jag ska dit och fotografera och ifall någon vill ha bilder på sig själv och sin häst - säg till så ordnar jag det!
(tack MiaMaria för tipset om Thoreb Cup från allra första början)
MVH Anna Attlid - www.annaattlid.se
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Så lite så =)
:)
*putt*
Jag har varit och sett på Thoreb Cup två gånger, och jag tycker att det är en kul tävling! Har också foton (men med dålig kvalitet =/) och några filmer. =)
#3 Vad bra. :) Är det fint där och "foto-vänlig" miljö?
MVH Anna
#5 Låter spännande :) Synd att jag är så OTROLIGT blyg och antagligen kommer springa för livet när jag ser nån av er, haha. Fast ni lär se mig och min stoooora kamera ändå. ;)

Haha nog för att jag är stor (lång) men jag är inte farlig ;-)

Ja dom håller väl till i parken mitt inne i samhället om jag förstått de rätt
#7 Haha ;)
#8 Okej, låter bra. Med mitt telezoom objektiv lär väl bakgrunden bli rejält suddig ändå så.. Bra att man kommer nära! Man får väl helt enkelt flytta sig mellan olika hinder. :)
#9 Jo, så har jag också förstått det.
Jag kan mycket väl befinna mig på Öland i sommarstugan vid tidpunkten. Får fundera på att ta mig dit. :)

Åhh va roligt, vi blir fler och fler =)
Fler som bor eller liknande i närheten??
Wiie!
Vi får skapa en "Thoreb Cup 2007 på Öland-klubb" tycker jag :)
Jag har svårt att bestämma mig.
Samma helg som Thoreb Cup är, så är det New Forest SM i Vetlanda (jag bor bara ett par mil ifrån Vetlanda). Och jag kan bara inte "välja" mellan de olika tävlingarna. Får bli så att jag är på New Forest SM en dag, och Thoreb Cup de andra dagarna.
Jag kommer ju att vara där!!:o)
#15 Vad kul! En till i Thoreb Cup 2007 på Öland-klubben *ler*

Är Mrs-Dibs som "dragit" dit mig =) Så en lång och en kort människa brevid varandra så e de nog vi, säkert med barnvagn oxå ;-)
#17 Haha jaha på det sättet :) Får hålla utkik efter er då. Ser ni något som liknar det här så är det säkerligen jag. Hah! Jag lär väl vara typ.. överallt, samtidigt? ;)
#18 Jag har en känsla av att jag kommer se likadan ut. ^^
#19 Hihi :) Fast med ett lite galnare uttryck som säger "AKTA PÅ ER JAG SKA FOTA FÖR F*N!!!" typ. ^^

#12 jag bor i närheten men vet itne om jag kommer vara där.
och det är mitt i samhället i lilla mörbylånga för ni som var lite osäkra över det hela.
Jag kommer nog inte eftersom jag bara har sett på Thoreb Cup när jag har varit på Öland på semester…Och ska nog inte åka till Öland i år..=/

Jag ska kanske, men jag vet inte vilken dag/dagar isfl ;) Ska bara på en kort resa till Öland så, ett kalas så, kommer hela vägen från Finland! ;)
Vad kul att endel verkar vara på G att åka dit. :) Nu är det ju ändå ganska (host) långt kvar tills dess så endel vet väl inte säkert. Men som vanligt är jag tidigt (minst sagt) ute..