Drömmen om att bo på hästgård
Ja hur många är vi inte som alltid har drömt om att ha hästarna runt knuten så att man kan gå ut i pyjamas mitt i natten och titta till dem om man vill?
NU ÄR DET VERKLIGHET FÖR MIG!! 
Och gud vad jag älskar att kunna se hästarna från sovrummet, kunna fixa och dona i stallet när jag vill - hur jag vill.
Helt plötsligt är det mycket lättare att kunna dra igång olika projekt som att fixa i ordning i paddocken osv när man inte måste passa busstider hit och dit!
Går fortfarande runt i en slags salig bubbla och bara njuter… :) Numer kan jag även om jag mår jättedåligt i mni kropp ta mig ut till stallet och bara sitta… Och njuta av att höra hästarna tugga på sitt kvällshö, klappa Foxen lite försiktigt och ja.. Bara vara där jag mår som allra bäst!
Det är verkligen en dröm som funnits väldigt länge som har gått i uppfyllelse för mig…
Med vänliga hälsningar
Chess
Vad härligt!
Ska oxå skaffa häst hemma på gården så fort stallet är klart!
~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~
Va roligt! Grattis till dig :)
Grattis, gud så härligt!
En dröm som inte kommer slå in på mååånga årtionden för mig 
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

tummen upp för det amanda! =)

Oh, grattis, vad roligt!! Så var min uppväxt, jag bodde mer i stallet än i huset och saknar att ha hästarna hemma, de är i o för sig bara 2km bort hos föräldrarna, men det är ändå inte samma sak! Jag längtar efter dagen då mitt stall här hemma blir färdigrenoverat! =)
Tack allihop! Vi stormtrivs här ute - är helt fantastiskt. 
Med vänliga hälsningar
Chess
:D Å vad härligt! förstår dig värkligen! Jag har inte upplevt att bo på hästgård än men ska snart göra det och hoppas att det blir lika härligt som drömmen;)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

Va roligt för dig! 
Så är jag uppvuxen och som det verkar följer hästarna mig när jag flyttar oxå! Hahaha, underbart att ha dom så nära sig 
Vad underbart!
Jag är allt lite avundsjuk! ;-)
Har du inte bilder att visa oss?
Tack hörni!
Har mängder av bilder på kameran och andra datorn.. Måste bara hitta kamerasladden eller en data-skärm sladd
Helt hopplöst att flytta!
Med vänliga hälsningar
Chess
Hästarna har den senaste tiden börjat komma i full galopp när jag ropar på dem i hagen! Kan det ha med att göra att det är jag som ger dem kraftfoder på kvällarna och hösilage i hagen på eftermiddagarna? ;) haha
Med vänliga hälsningar
Chess
Det är inte svårt at göra sig popis;D men är så mysigt när dom gör så!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Vad trevligt! Grattis!