Vilket är bäst?
Hejsan :) Jag har lite frågor som jag hoppas att ni kan svara på!
Vilka ridstövlar tycker du är bäst? Varför är dom så bra?
Vilka ShortChaps tycker du är bäst? Varför är dom så bra?
Vilka ridskor tycker du är bäst? Varför är dom så bra?
Vilken ridhjälm tycker du är bäst? Varför är den så bra?
Tack så mycket för att ni svarar ;) !
_Kram Evelina
_
Jacson ridchaps helt klart bäst! Bra pris på dem och de håller! mitt första par köpte jag som tretonåring och de håller än :) har nu tre par. Ridskor har jag inte hittat några jag är 100% nöjd med än tyvärr!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
#1: Okej :)
Intressant.
Vart kan man köpa Jacson chapsen? Och kan du inte länka till en hemsida så jag får se hur de ser ut :D
_Kram Evelina
_
Ridstövlar har jag inga, men är lite sugen på Mountain Horse High Rider. :) Har dock tjocka vader och breda fötter så det är svårt att hitta ngra som sitter bra.
Shortchapsen jag har nu är överlägset bra. Ett par från Jacson, exakt likadana som dessa men bruna. :) Jag köpte dom för samma pris på Börjes, de finns även på Citygross men där kostar dom en bit över 600 kr (iaf här i Norrköping). Rekomenderar dom starkt. :)
Jag gillar personligen Mountain Horses ridskor bäst. De vanliga som ser ut som sneakers typ. Har sånna och dom är guld värda. :) Vill man ha dom skapligt vattentäta går det att inpregnera dom.
Har aldrig haft en skönare ridhjälm än min Charles Owen hjälm. Samma som John Whitaker, men istället för autografen så är det en rosett på nackkudden. Sååååå gudomligt skön. Jag bävar för den dagen jag måste köpa en ny för jag kommer aldrig kunna ha en annan hjälm. Den är underbar!
Hittade en bild från i vintras där man ser grejerna skapligt iaf. :)
#3: trevligt trevliigt
Vart köpte du hjälmen? ;)
_Kram Evelina
_
#4 Har ingen aning, fick den i julklapp. :P
Det som passar är bäst :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#6:precis:)
Men jag undrar vad NI tyccker är bäst :D
_Kram Evelina
_