Hoppträna *FILM*
Idag hopptränade jag och det gick jättebraXD Hoppade en liten bana för första gången men honom.
Komentera gärna!
Vilken härlig häst. :)
Vad är han för ras och hur hög är han? *nyfiken*
Han ser jättepigg ut och verkar inte riktigt vilja göra som du, men jag tycker ändå att han går fint. I slutet går det bättre. :) Är han ung?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vilken fin häst! :) Ser ganska orutinerad ut, hur gammaL?

Ser ut som om man behöver en ryttare som sitter mera stilla på honom, slängde mkt med huvudet och kunde inte hålla galoppen i. Men bra för att vara första banan.

Han är ett ungerskt halvblod enligt uppgifter är alltså inte säker. Han är 167 hög och bara 5 år. riden sen september- oktober ungefär.
Bettet har har var förstarkt för honom i hoppningen så jag ska köra på vanligt tredelat nästa gång, det är därför han slänger med huvudet.
tycker det går bra för att vara riden så kort tid.. rätt mycket trubbel med galoppen och så, unghäst-vinglig och sådana saker.. tänk på att vara stadig och lugn i din sits, sitta avslappnat så du är mjuk och följsam med ändå stadig och hjälpande för hästen. den kan säkert bli jättebra med ycket träning! ni kommer definitivt ha kul ihop!

puttar upp. Jag tycker att ni kommenterar dåligt. Jag vill höra allt! 

Han verkar ha lättare för höger galoppen?
tvära "knyck" med huvudet när du vänder upp mot hindret, kan vara bettet som du sa.

#8 Han gör ganska (ska det stå innan andra kommentaren).

Fin häst, ser ut att vara pigg.