Det snöar :)
Nu blir det lite annorlunda träning :D
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
ja här med, brr
Usch, var bor ni? :P
ja här med, bor 5 mil norr om göteborg. men det blev bara ett tunnt täcke på marken..
Medarbetare på westernridning.ifokus

Jag bor i NV Skåne, här kom några cm snö igår men nu är det mesta borta igen.
Skynda långsamt så går det fortare.

Här i Skåne (ialllafall där jag bor) så har det inte snöat ännu men idag haglade det
.
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
kalmar län här :)

i skåne med 
Medarbetare på Dressyr.ifokus
nu regnar det :((
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
#9 Men lycksoost! Älskar regn! tyvärr kommer jag inte få se regn på ca 7 månader tack vare vintern 
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Nu har vi några centimeter här ovanför göteborg, men det blir kramsnö nör det hamnar på marken =(
Här snöar det för fullt.
Borås, Västra Götaland.
Usch..nu är det dags för hård paddock, broddade hovar och blöta hästar.. Jag insåg precis att det var höst och nu är det vinter..?
Här i östergötland är det några få snöflingor på gräsmattan.. Tänker ändå positivt, vi slipper leriga hagar om vi bara får någon minusgrad snart! :) Och träna i snön är ju inte helt fel, längtar tills vi kan ta fram släden och till det blir tolkning :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#12 Jasså snö i borås? Kompisen i kungälv hade bara regn..
#13 Ja men minusgrader och frost har vi haft länge, det har varit underbart.. Men snön gör ju att det blir varmare och därmed mer gegga i hagen =(
#14: Jasså? Ah, du ser. Här ligger snön fortfarande på marken. Hundar och hästar är glada medan jag tycker att det är halvkul.
#15 Kungälv ligger ju närmare havet och havet värmer ju en hel del…
i natt snöade det lite hos oss :) bor i årjäng
I Norrtälje hade vi nästan en dm snö imorse… Det mesta ligger fortfarande kvar, men är sol och plusgrader nu, så antagligen inte så länge till. Men kändes lite fel att stå och skotta i oktober…! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
vi har ingen snö längre bara hackel"bollar" på marken -.-
Vi fick jätte lite snö inatt, typ 3 cm djupt, dock smälte det under dagen men är rejält halt på många ställen. Så idag fick hästen leka i volten, för jag vågade inte rida pga halkan. (och bilister som kanske inte tänker på att det är halt)
I hagen var det dock inte halt, utan mest vägarna som var utsatta :P
jag vill hellre ha snö än regn =(
Här har vi lite snö (det mesta hare väl dock töat bort nu) och hästarnas hagar går inte att gå i D: sjunker ner hur mycket som helst i lervällningen och det är så jobbigt :< har dessutom morgonmatning nu denna helgen ): snö är roligt (vi har ett ridhus som bra är) men inte blötsnö, det är det värsta jag vet.. Sen regnar det OCKSÅ! usch !
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_