bensinpris
kom på att jag behövde betala räkningar, satt med uno x fakturan.
hade tankat för 1619,72. skatten på detta beloppet var 1113,81! hur SJUKT är inte det?

haha, från hästar till bensin. Men ja, det är sjukt dyrt. Tänk att man faktiskt i dagens läge blir glad när bensinen kliver under 10:-.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

där jag jobbar har priset legat på 10,18 ett bra tag. tror du jag var glad när det var nere i ca 8,50? jag jobbar i hässleholm…
jag vet att det är meningen att man ska snacka hästar här, men jag saknar faktiskt en sida där man kan prata om allt möjligt!

Inne på illersajten har vi en snacksalig tråd, där vi snackar om allt möjligt.
Här har vi inte varit nere i under 10 på evigheter.
Audiatur et altera pars

10 ben eller? *fatar inget mitt i tröttheten*
det är risk för att detta bli en favorit i repris.. *syftar på gårdagens läggtid*

http://www.bensinpris.se/ vad hade man inte gett för att bo i jönköping idag?

Ja, det hade inte varit dumt att bott där i dag.
Hmm 10 kronor inte ben. hihi, undrar om vi får byta sida och spåra ur i ikväll. Annars kanske Linda portar oss. hihi
Audiatur et altera pars

jag trodde du pratade om tråden på iller.. att ni inte varit nere i under 10 på evigheter.. *wacko*

haha, nej tråden inne på iller som heter just snacksaligt om annat än illrar, är just för att man ska kunna spåna iväg om vattenskador, bensinpriser eller choklad eller vad som helst liksom.
Audiatur et altera pars

*harklar sig* varför finns inte en sån här då?

haha, du får prata med Linda om det. hihi Eller så får du följa med in till iller sidan. hihi
Audiatur et altera pars

jag kommer.. fast inte idag. det blir snart sängen

hihi, ja samma här också.
Audiatur et altera pars

Ska väl fungera att snacka om allt här också. Det är ju (övrigt) här.

Absolut snacka på ni bara, bara ett sant nöje ju..

haha, vad bra då. Då fortsätter vi att spåna om bensinpriser och allmänt knäppa saker då.
Audiatur et altera pars

Gör så ni. Måste fortsätta att städa. usch vad trist.

Ja jag med!

Nu måste jag stänga av….nu……….nu….plink borta! 

Håller också på att städa…men ska laga lunch nu. Blodpudding och lingonsylt. MUMS!

-Det åt vi här om dagen och faktist det var helt ok "barnmat" men tips:keso till:)

keso *urk*

Ja, urk. Keso…
Audiatur et altera pars
keso är ju gott ju, iallafall till pannkaka med sylt
hehe från bensinsnack till keso

Japp, här har vi inga hämningar när vi spårar ur…
Audiatur et altera pars
hm.. någon hade ju ifrågasatt Persson om bensinpriset, å han hade sagt "ja men ingen klagar ju på att vi höjer, så det verkar ju ok??" så jag vet dte har varit igång en massa olikasnack om att skiicka in klagobrev.. vi kanske alla här skulle göra det med??
ja det tycker jag verkligen att vi ska göra.detta med bensinpriser är ju sjukt alltså!!för ca 2 veckor sedan så låg bensinen på 8 kronor,det är ett bra pris.mu ligger det på 10 kr litern……..

Bara 10 kr litern? Jag har inte betalat 10 kr på evigheter. Här ligger det konstans på 11 kr… allt från 10.50 och uppåt har det varit här…
Eller så har jag tankat på fel mack helt enkelt. Tittade på en mack jag åkte förbi igår… där låg priset nästan en krona billigare än där jag tankar. Men det ligger åt fel håll. Så det skulle ändå inte löna sig att åka ända dit för att tanka.
Tur att min bil inte drar så mycket *harkel*… rättelse… skulle jag köra som man borde så skulle den inte dra så mycket. Nu gillar jag att köra och kör ganska hårt… bensinen drar lätt iväg.
idag har dom sängt igen.ligger på 9,16 kr litern.

åh vad lyxigt..

Ja, vilken lyx. Vi ligger på nästan 11.
Audiatur et altera pars

Här sänkte dom igår. Från 11.38 till 11.08

10,48 kostade bensinen i stan i torsdags på ett ställe.
10,48 kostar den här med.
johan (min sambo) var i USA i somras när den höjdes så rejält mycket, han trodde inte på mig när jag berättade det. hihi.
helt sjuka priser.
Här är det 8, 67 litern….Men vi har iaf ingen bil! Tydligen är skövde billigast i sverige..

Hmm, vad fuskigt. Vill oxå tanka i Skövde ju. Fast det blir lite långt att åka. hihi
Audiatur et altera pars