Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 434 ggr
MiaMaria
0

Nya filmer!!

Jag har återigen lyckats med filmer! *stolt* =)

Film 1 - Jätten, bara film

Film 2 - Lady, bilder och film

Film 3 - Komedi, inte hästar, utan jag o Zickan som åker vattenrutchkana i Örnsköldsvik. Jag lovar, vi är 22 år, inte 10 som man kan tro på filmen ;-) Helt tokigt rolig, ljud är ett måste! Tyvärr rätt dålig kvalite men det är ljudet som är bäst ;-)

Det är ljud på alla filmerna så på med ljudet nu =)

MiaMaria
0

Många kommer nog reagera på Jättens form, men det är den formen han trivs bäst i och därför får han gå där. Han plockas självklart upp med jämna mellanrum. Han rid inte där pga allt "rollkürs-snack" utan just för hans egen skull, han trivs där och mår bra och har blivit riden i den formen sen ägaren köpte honom, dvs för snart 8 år sen.

Tänkte de kunde vara bra att lägga till…

lisette
0

är du itne rädd om din kamera? :)

MiaMaria
0

Det är en allväderskamera, men den kom inte åt nå vatten eftersom vi satt i ringarna =)

lisette
0

men tänk OM du (?) åkt ur ringen?? *fniss*

bubbelbubbel
0

fina och roliga filmer ! :)
Jag gillar jätten, han ser mysig ut, funderar på om jag någonsin kommer få jango att gå i så samlad galopp ;)

MiaMaria
0

Lisette - Zickan välte ur ringen när vi kom ner en gång men kameran bara nuddade vattnet och det gick bra =)

Murre_Uddiz
0

Woho! Mormor bor i örnsk så vi åker dit några ggr per år :) jag & syrran åker 1-2 ggr år till paradisbadet :D e askul ju, den gula guppiga banan e aslatjo :D

Alex
0

Fina filmer. :) Den sista var ju för härlig. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

E_hjo
0

Hihi Bra filmer =D

MiaMaria
0

Tackar!

#7 Ja den vildforsen?? Jätte roligt men mina höfter är tokblå efter det, fortfarande…

Maja
0

Waaa.. Hehe.. Fina filmer!! :) Vad är Lady för någon ras? :P Hmm.. Skum mening.. :P

Murre_Uddiz
0

#10 hahaha, aa just den ;P Men den äldre "rörrutchkanan" gick aslångsamt för mig sist! o.O ^^

MiaMaria
0

Juve - hon är ett halvblod =)

__iE
0

fina filmer :)

halludu
0

jätte bra filmer :) den sista va så rolig..asgarvade:P hu gö då så fina galoppombyten?

NinaToy
0

åååh vad fina biklder, den sista var rolig!
Vilka galoppombyten och vilken häst:| Min högst önskan e att min häst ska gå någorlunda lugnt nångång.. :P haha.

MiaMaria
0

Tackar! =)

Nina - Ja han ser lugn ut på utsidan men det är som att sitta på en bomb när man gör mer avancerade saker med honom, han vill helst göra allt han kan på en gång =)

gejsa
0

Shit vad långt det där äventyrsbadet verkar vara. Säger som dom andra. hur vågar du ta med kameran?

Jätten ser väldigt tungriden ut tycker jag. Fast det är klart det måste han väl vara eftersom han är så stor kanske.

PimTheGreat
0

jättefina filmer…ser proffsigt ut när du rider jätten! Tyvärr fick jag inte igång ljudet så hörde inte där vid paradisbadet….suck…men såg väldigt roligt ut…vill oxå dit!!! Jag är BADGALEN!!

Aourora
0

fina hästar, såg kul ut att bada :) hehe eller åka snarare

RubHel
0

Vilka fina videor. Jätten är verkligen JÄTTEfin ^^
Sista filmen var underhållande :)

Courage.C
0

Vad fint hästen på film nr:1 gick! Den ser väldigt stark och fin ut i kroppen. fint ridet! Kul att se!

Film nr:2 Jätte fint sto. vad heter fadern till krabten i magen då?

Film nr:3 Ser dökul ut!!

Yessica
0

Guu va fina hästarna var =) Speciellt den på film 1. Vilka byten och vilken form =D

Hahaha.. det ser jättekul ut, filmen i vattenrutchkanan =D

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Yessica
0

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

MiaMaria
0

Oj missat att så många svarat, tack för fina kommentarer! =)

Gejsa - Ja lite får man offra =) Ang Jätten, han är stor och inte direkt lättriden men inte pga hans storlek utan hur extremt känslig han är och att han är så arbetsvillig och vill helst göra allt han kan på en gång =)

Courage - Än är han inte på långa vägar så stark som han ska vara men det är iaf på god väg =) Pappan till fölet heter Risegårds Leo, en welsh hingst.

Alexandra13
0

Du rider SÅ FINT!!

emmm
0

Jag hade fått för mig att Jätten var travare *haha* fråga inte varför!

Såg jätte fint ut, jag kan bara drömma om att kunna rida så bra.

joytick
0

"Åh….Herregud ooohh" hahahaha Skrattande