Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 2491 ggr
SannaHolmgren
0

(S) anatomisk gjord

Sadelgjord säljes i mjukt och smidigt läder med svängd mitt. Från Hansbo sport. "Curved Classic svart 90cm" med förstärkt resår i båda ändar. silverspännen, d-ringar för martingal förbygel mm. Nypris 559 och säljes nu för 350kr + frakt. Endast provad en gång men den var för lång till vår ponny. (Skulle egentligen lämnat tillbaka den men hittar inte kvittot…)

maila är enklast tostanas@hotmail.com

SannaHolmgren
0

Här finns produktinfo:

www.hansbosport.se

Elshira
0

Jag skulle kunna tänka mig 350 kr inkl. frakt. Tyvärr har jag inte mer att erbjuda just nu (student…), men hittar du ingen annan och vill få iväg den så vet du vart jag finns =)

Hakuna matata!

SannaHolmgren
0

Det går nog bra. Maila mig då så vet jag vart den ska skickas. Den går nog att posta så frakten blir nog inte så dyr:-)

Elshira
0

Absolut! :)

Hakuna matata!

SannaHolmgren
0

såld

SannaHolmgren
0

Till salu igen 350 kr INKL frakt.Glad

Ricko
0

Passar till normalrund Fjording måntro?

(kan ej mäta/har ej häst, men bara undrar om du vet:))

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Elshira
0

#7 Jag har welsh Mountains (små B-ponnyer) och de har 90-100 cm beoende på sadelmodell. Så jag tror knappast en fjording kan klämma i sig en gjord på 90 cm om det inte är en sadel av dressyrmodell med stroppar som sticker nedanför sadeln :)

Hakuna matata!

SannaHolmgren
0

Du får väl mäta. Just nu har jag den till min ganska tjocka shetland på 95cm. Men det är inte sadelgjorden som avgör utan längd och placering på sadelgjordstropparna som sitter på sadeln.

Ricko
0

#8 haha, oj då. Ja då passar den nog inte x) Tack för svar ändå :)

#9 har som sagt ej häst så har inte möjlighet till att mäta :) Men tack ändå ;)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

SannaHolmgren
0

#10 hihi missade det finstilta…Flört

SannaHolmgren
0

*dubbelt*

Men om någon är intresserad så skickas den enkelt på posten.