nytt rekord
idag slog jag mitt personliga rekord… hoppade 140 cm med mirran. 5 cm över mitt förra rekord… hade nog kunnat hoppa högre med, men jag har feber och spyr och hade ingen kraft att rida ihop henne ordentligt så jag gav mig där… ändå bra!

Oj, vad du törs. Grattis! Då har du hoppat dubbelt över mig. haha
Det var inte dåligt, grattis! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Det var ju kul! :)
jo det känns kul! spec med tanke på att det inte ens var svårt för henne och att hon varken rev, stannade eller tvekade så..
Skulle aldrig våga! ;)

Kul ems…

Kul!

Synd att du är sjuk, är också sjuk, inte kul,'
Grattais med hoppningen.
ems - Hoppas du ligger nedbäddad idag! Man ska INTE träna sin pålle när man mår sådär dåligt!!! Du riskerar livet.
Mvh
"Mamma" Cinna som jobbar inom vården med hjärtsjuka och sett många som gjort vad du just gjorde - tränat med infektion i kroppen…
Vad roligt! Det högsta jag har hoppat är 80 cm med en B-ponny, det var läskigt nog. =P 140 cm är ju aphögt =P
häftigt!! Vart det pirr i magen???:o)
jo men jag var nog mst koncentrerad på att sitta ordenltigt.. har en tendens att luta mig frammåt.. men det blev rätt rejäla skutt, spec med tanke på att hon alltid hoppar typ 30över så… men man blir säker på en så säker häst!

Härligt, grattis! =)

Va roligt! grattis! :)

0# det var duktigt av er.
Ojoj, måste kännas härligt! Själv har jag hoppat 1,10 på en D-ponny. ^____^
Jaa, vad duktigt av er :) Och en unghäst också + att du var sjuk!
Jag har hoppat ca 1.15cm som högst med en D ponny.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#17, 1.15 cm ? ;) Inte så högt jue ^^ 
#18 Haha =P

aaaww va duktig ni är :D verkligen kul
#18 hahahah :P den va bra;)

Hahah ;D
#0, Shit vad högt :O Hur vågar du eg ? :P :)
Hahaha ja, så går det när man är fullt upptagen av massa saker samtidigt som man skriver ;) Menade såklart 1.15 METER eller 115cm. 

hahahha, du menade det ;)
Sluta mobba mig x)

;P

Jag har som högst hoppat 110 cm i en kombination. Jätte kul!!