Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 6367 ggr
elli-kleo
0

Krafft agria schabrak? ...

Det finns många som har krafft, agria och andra "märken" på schabrak, ridtäcken, hopphuvor osv.

Vart köper man sånna? Vad kostar dom?

och varför betalar man för att ge reklam på sin häst? xD

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

ebengtssson
0

puffar för jag undrar samma sak ;)

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

Lorita
0

Det är väll sådan som man vinner eller får, för att visa reklam på hästen.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

elli-kleo
0

#2 okej, så man får man dom om man vinner vissa tävlingar

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

bell
0

Inte behöver man vinna inte för att få tag på  Krafft Produkter Flört

bell
0

atår inget på Agrias Sida om vad man får använda loggan till o inte bara att maila dom o fråga om det är ok att sätta det på ett eget täcke om man nu är sugen på det.

Elshira
0

Det brukar vara sponsrade priser till tävlingar (t.ex vinnartäcket osv), men tävlar man lite mera och syns bland folk kan man få betalt för att visa loggan. Malin Bayard brukar t.ex ha H&M på sitt schabrak då hon blir sponsrad av dem.

Hakuna matata!

Salish
0

På ridskolan har vi Agriaschabrak och MyOne-schabrak

Elshira
0

#7 Då har säkert ridskolan fått eller fått köpt den billigare (vilket ju lär vara uppskattat för en ridskola!). Smart!

Hakuna matata!

niare
0

vet att jag vunnit schrbrak och täcke med agria och krafft när man vunnit en klass. händer inte att man blir sponsrad när man rider på lättare nivå. utan då har nog dom flesta vunnit dem :)

fridak
0

säljer itne krafft och agria sina schabrak på oliak mässor också?

Klasselover
0

#10 - Tror det är rätt vanligt, jag köpte ett Hippo schabrak i falsterbo i somras. Köpte det av anledningen att jag inte ville lägga mkt pengar på det men ändå ha något stilrent vid t.ex. fotograferingar och träning (vitt schabrak). Gav 99:- för det.

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Alma-G
0

För att det är snyggt, tycker jag om etc. Agrias blå/röd/vita, trevligt vardagsschabrak!

Maliiin
0

Jag har vunnit Agriahuva och sa till mina hastar.

Gillar Agrias farger med. Har aven mina hastar forsakrade dar sa varfor inte. Aven hemforsakring darTungan ute

Killen
0

Skulle själv aldrig köpa ett schabrak med ett företagslogga på, men om jag vann skulle jag inte ha några problem att använda för hemmabruk.

kissmekate.blogg.se

selfrejection
0

Jag skulle inte heller vilja köpa något med ett företegslogga på, förutom täcke från First Hotell med elefenten på! Jag har samlat på elefanter i flera år och skulle vara roligt att ha ett sånt till hästen då :)