Islandsstall på Öland?
Jag skall på en liten resa till Sverige, närmare sagt Öland, i sommar. Och nu undrade jag om ni vet om något isisstall där? Kanske något ställe som man skulle kunna rida på? Eller kanske bara fota? Eller om ni vet om något sommarbete där? Tacksam för svar, Fia.
Vart på Öland ska du?
Jag har kusin där coh är där ganska ofta, en mycket vacker ö med otroliga landskap som gör sig mycket bra på bild. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag ska oxå dit i sommar! =) Har inge koll på islandshäststall dock…
http://www.lenstad.nu/
och
http://www.alvargardensislandshastar.se/
är två.. :)

Jag skall till Mörby Långa, tror jag det var "/ Det är min morbror som har sin sommarstuga där, det är första gången jag skall dit :) Skulle gärna fota några isisar tillika så ^^ Men naturen sägs ju vara fin, så den får väl duga annars ;)

Ahhh Mörbylånga jag ska till oxå =) När ska du dit?

Runt den 29 juli. Kommer dit nån dag före eller så, det är ialf ett 50-årskalas den 29 vi skall på ;) När ska du?

Haha jag ska dit den helgen jag oxå =) Min allra bästa vän (Wanilj här på ifokus) bor där och jag ska ner och hälsa på. Åker ner till den helgen då det är stora hopptävlingar i Mörbylånga (i parken!!) just den helgen och sen blir jag kvar några dager efter det oxå =)

E d hopptävling då? :O Va passligt! ;D Hehe, hoppas vi hinner åka dit så att jag kan fota lite (A) Har ju turen att morbror o. kusin är hästintresserade så det kanske blir nåt :) Hoppas går ju ^^ Å att vi kanske kan klämma in en liten bilresa till något isis-stall?

Va perfekt =) Thoreb cup heter det och går 27-29 juli
Oooooooh :O
Hästhoppning UTOMHUS på sommaren? Låter bra för mig och min kamera. :) Får ta och åka dit jag md tror jag. ;) Om det inte är för långt till Mörbylånga.
Edit! Det var bara 1,7 mil från Färjestaden till Mörbylånga så jag dyker nog upp där jag också :) (kusinen bor i Färjestaden).
Tyvärr vet jag inga islandsstall på Öland.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
hihi i mörbylånga ligger mitt jobbs andra fabrik..
hur nära mörbylånga vill/behöver du stå?
nämen oj!! Jag vart nog lite trött.. jag trodde att du skulle ha en häst med!!