Vilken kämpe, ha ha. Att ingen sprang in och hjälpte henne, kunde ha gått illa
Jag håller med Reddie här! - Någon borde ha gått in och hållt hästen eller hjälpt ryttaren.
Det hade ju kunnat gå rejält illa om hästne inte stod stilla och ryttaren hade halva bennet fast i ena stigbyglen och fortfarande foten väldigt långt in i den andra…
Sant det ni säger.. Men jag tror nog inte hon ville ha hjälp om jag ska vara ärlig. Hon hade ju kunnat kliva ner/försökt tagit sig loss istället, om hon ansåg situationen farlig. Men hon verkade vilja fullfölja banan..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Haha, den var bra!
Och vilken snäll häst sen, stod bara och vänta på att matte skulle sluta fåna sig så de får fortsätta banan :D

Ja det hade kunna gå illa, men som tur va gick det bra, den här gången… Hon hade nog inte tillåtit hjälp, då hade hon blivit diskad…

Hahahahaha!!!! =D
Känns fel att skratta men guuud va det såg kul ut!! =P
haha helt sjukt!! men kul att se!

tur för henne att hon kom upp :D

vilken otrolig häst! den rörde inte en hov medan hon försökte ta sig upp. hon måste ha tränat hästen ellr så krävs så pass stabil mentalitet hos en fältävlanshäst. helt plötsligt så kände man sig fruktansvärt ovig också :)
Hahahaha :P TUR att hästen stod stilla, kunde ju slutat i katastrof annars..

Haha snäll häst!!! :D
Man ska aldrig ge upp!

hihi…skam den som ger sig….. uppfostrad häst som står helt still hela tiden….hahah
Förstår att hon inte ville ramla av, det blir många fel…..=)
får man itne ramla av i fälttävlan ? för annars förstår jag inte varför hon inte hoppade av, men ett jädra uppsätt med muskler säger jag ju bara :P

Hahha fy fan va grymt bra , de där skulle ja aldrg klara av ju :O haha

Jasså har den här tråden hoppat upp igen, roligt =)
Oj oj, ja det var då verkligen skickligt och starkt jobbat! Riktigt fin häst också som inte rör en hov trots att matte nästan välter honom/henne. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#9 Nja, jag känner mig snarare vigare när jag såg på filmen… :P Men jisses vilken snäll häst :)

0# så nära har jag oxå varit ,men klarade att ta mig upp igen

Får man inte ramla av och hoppa upp igen och fortsätta tävlingen?
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

På lägre nivå är man utesluten om man ramlar av, är inte säker på hur det är på högre nivå, tror man får sitta upp och fortsätta men man får en massa straff. Men ramlar även hästen är man utesluten, iaf om den tar i backen emd baken och bogen.

Där ser man…då förstår jag varför hon kämpade så in i bomben med att kräla sig upp på hästen igen :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Ser ut som om hon har fastnat i stigbyglarna oxå..
Sara

Gud vilken snäll häst som stod så stilla. En gång kom hon ju under med ena benet under magen så hästen ryckte till men stod ändå kvar. En i publiken stod och hoppade för det var så spännande. *ler'

Oh jisses! Har sökt efter en trygg häst, är den till salu?! Har i och för sig precis köpt en men ändå, sjyst häst, Nova hade slängt av mig och om jag hade fortsatt hade han stannat för att han var sur :D

Oj oj oj vad roligt det såg ut. Stackarn :)

tycker det var lite osmart av publiken att börja tjoa och tjimma när hon började komma på plats igen, då hade ju hästen kunnat stirra upp sig för det om inte annat och då hade troligtvis ryttaren legat på marken eftersom hon redan var halvvägs.
#28, Jo det är klart. Men på ett sätt så tror jag inte att hästen hade börjat hetsa upp sig för lite tjoande eftersom den knappt rör på öronen när hans/hennes matte hänger på sidan på den och håller på för fullt att ta sig upp igen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

nääe kanske, men alla pållar blir ju rädda för olika saker också, förutom roger som bara blir rädd när han blir överraskad! men han är udda.

haha det där var roligt! =) Så fortsätter dom banan utan problem, som om inget hänt! hahaha
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi