Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 4298 ggr
Znusmumriken
0

Medryttarponny?

Jag leter mig gaalen på sidor med medryttarhästar osv. Jag hittar inget bra. Har  kollat blocket, medryttare.nu osv osv. Tips?

Salish
0

Lägg in en annons själv! Det var så jag hittade min. =)

Hermelina
0

Åk till ett stall personligen, fråga eller sätt upp en lapp. Kan vara pinsamt men jag tycker definitivt det är värt det..

Tusen
0

Kontakta något närliggande stuteri. De vill nästan alltid ha hjälp med sina hästar. Åk runt i din hembygd och titta in. Leta på deras hemsidor - googla.Skrattande

Silenos
0

Var bor du ? Vilken typ av häst söker du ?

Elshira
0

Här finns en lista med alla godkända stuterinamn på ponysidan. Som sagt så brukar många stuterier vara tacksamma för hjälp, så du kan ju titta om du hittar något i närheten som passar =)

Hakuna matata!

amanda-h
0

#0 Haft samma problem som du. Jag envisades, kollade igenom alla annonssidor jag visste varje vecka, sökte på google efter nya, och letade som en galning. Det är skitsvårt att hitta, spec. om man är under 18.

Efter fyra års letande hittade jag äntligen en ponny. (Dock var jag bara åtta år när jag började leta, så det var väl inte så konstigt att jag inte fick napp de första tre åren).

Så mitt råd är att fortsätta leta och envisas, även utanför internet, följ de andras tips, till slut hittar du! Lycka till!

Znusmumriken
0

Silenos - jag söker en ponny, c-d. Lugn men inte seg.

Bor i malmö ^^

Akerberg
0

Som någon redan sagt, sätt ut en egen annons!

Jag letade också runt efter medryttarannonser och svarade på en del, men inte en kotte svarade tillbaka =O Dålig stil tyckte jag, så jag satte in en egen annons (på Bukefalos) och fick ETT svar, och där är jag kvar ännu, 5 år senare, och den hästen släpper jag inte i första taget Kyss

Znusmumriken
0

Har lagt in annonser lite här och var, inget svar.. :(