Roliga klippningar till vintern?
Vill ha lite tips på roliga mönster m.m. Ska klippa min nu, brukar lämna biten på ryggen men ev så skulle de va kul me lite nya variander och mönster? det skulle vara lite kul att våga något nytt!
Vad gör ni? Har ni några tips eller helt enkelt har sett något som var lite häftigt?

Det är svårt att klippa mönste med en bred maskin=P Min ponny brukar få en stjärna på rumpan. ^^
Våra tävlinghästar och ponnyer har alla något klippt på rumpan. Har tyvärr inga bilder på det på den här datorn men kan lägga ut några i morgon.
Vi försöker ha bilder som passar hästen. En har en halvmåne, en annan ett hjärta, en annan en blixt, ytterligare en har en stjärna.
En ponny vi lånade hetter Troya Viking. Hon fick en vikingahjälm på rumpan. En annan , vid namn Last Hood, fick sina initialer på rumpan, LH, lite förskjutet så det blev ett mönster.
Jag gjorde vara ett tråkigt hjärta förutom halvklippningen, men han blev ju så söt i det. :)
Beter man sig som en tjurig liten ponny får man se ut som en också!
Lite hackigt, men fnt ändå. :)

På rumpan kan man kanske göra en stjärna, ett hjärta,en halvmåne elr typ en smiley elr något ;D
Rolig tråd! :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."

På ponnyprakt.se finns mallar man kan lägga på hästen och klippa efter. ;)
#6 hittade en superman symbol som skulle vara lite cool hehe. Frågn är om man behöver köpa dom där, kanske kan göra egna?

#7 Prova kan man alltid! Blir det fult så växer ju ändå alltid pälsen tillbaka eller så kan man kalla dte får abstrakt konst 
Man kan ha första bokstaven i hästens namn på rumpan ;)
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Klipp ut en företagslogga och begär betalt för reklamplatsen?