Det här är sjukt!!
Stackars lilla häst, kan inte ha de lätt i livet och allt pga människors sjuka läggningar, har jag något speciellt så ska det visas upp. Den skulle då mku hellre ha fått gå i en hage och ätit gräs, tycker jag.
Den ser ju missbildad ut oxå tyvärr…
Ja har sett henne på ett annat fokus här o hon ser verkligen konstig ut.
Åh det är ju den stackaren igen! Har sett henne innan.. Hon är ju helt missbildad över ryggen och huvudet ser konstigt ut. Ser ut som om hon har värsta underbettet. Och benen…
Nej fy. Och sedan tar de med henne till massa studier och har med henne i TV. Stackars liten.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Mår hon(?) verkligen bra…?

hon är ju en dvärgmini?shetland? så det är nog därför hon ser så konstig ut. det jag reagerade mest på var hennes ben/hovar, såg verkligen ut som att hon har väldigt svårt att gå.

Den ser ut att ha ett hektiskt liv, inget hästliv, tror folk glömmer att det faktiskt är en häst inuti den lilla kropen.
Proportionerna ser inte ut att stämma på den, är kass på exteriör men så mycket ser jag iaf.

Stackars häst… =(
Den kan ju åtminstonde få slippa att resa runt…

=(

usch…det gjorde verkligen ont i mig att se henne….
..stackars lilla pålle….
Håller med övriga :´( Stackars liten . Dumma ***** människor >: [ Tänker ju inte på den lilla ;( Helt konstig e den ju
stackare, det ser inget vidare ut. på en bild ser man hur ryggen sluttar från manken och bakåt 

Var 17 hittar ni fotona på deras hemsida då?
#11 preis så undrade jag först också ;P ha, ursäkta men jag har inte tid att förklara just nu, mamma får dåndimpen, nån annan? ^^
det finns en liten ruta med lillhästen på som man klickar på. så väljer man "photos"
tänk vad folk gör för pengar "suck"
Usch, hon ser ju missbildad ut.. Inte värst vacker i kroppen nånstans..:/ Plus att hon inte är i nåt hälsosamt hull heller direkt..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#13# Men jag har hittat det och inga foton kom fram. Bara färgade rutor ju. *kan inte se snyft*