Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2333 ggr
Linnea
0

Arg!

Igår lade jag in en annons på blocket. Jag tryckte in den under Hästsport men idag hittade jag inte den. Letade upp kvittot i min mejl och såg att dom lagt den under Biljetter. Det är en annson om presentkort som jag tidigare haft under Häststport. Blev skitsur faktiskt, dom brukar iaf meddela att annonsen är lagd under fel rubrik men nu ändrar dom hur dom vill.

Precis som när jag lägger in annonser om massage så hamnar dom under Tjänster. Hallå vem kollar där?

Jag har flera gånger påpekat att det vore mycket bättre om allt med hästar hade funnits under Hästsport men nåt bra svar det får jag aldrig. Tänker inte annonsera där mer om det ska vara på detta viset för det lönar sig inte.

Skynda långsamt så går det fortare.

lisette
0

kan du inte ringa upp dem? jag höll på med en annons fem ggr innan den blev godkänd. sen vissa annonser förstår man inte hur de kan bli godkända.

Elshira
0

Jag skänkte bort en häst förr till rätt hem (dvs jag ville inte ha något betalt) och jag kan säga att det itne var lätt att få ha en annons för 0-1kr uppe…

Hakuna matata!

Linnea
0

Har mailat dom ang den här annonsen men det blir samma svar som alltid.

Dom ger aldrig nåt bra svar på varför de inte kan ha allt hästrelaterat under samma rubrik. Vet de inte själva varför?

Skynda långsamt så går det fortare.

candyxen
0

Samma sak här att jag la ut kattannons och helt plötsligt fanns den inte där så fick lägga upp en ny igen :S kostade 40kr på det -.-