Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 892 ggr
MinnaA
0

korsningssto säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hon är helt underbar och jag älskar henne men hon kan inte stanna hos mig :( hon låg i magen på ett morgansto som jag köpte, hennes pappa är en kanonfin paint vid namn Suspisious Mischief. hon är sååå mysig att ha och göra med, tuff som få men också snäll som få. visade henne på morganriks 2006 och hon fick väldigt fina vitsord. hon är totalt orädd för allt, ingenting berör henne. hon är lättlärd, snäll i all hantering och som grädde på moset så ÄLSKAR hon människor. hon har inga problem att vara ifrån flocken men tycker inte riktigt om att bli lämnad helt själv tex i stallet men det tränar vi på. vill som sagt inte sälja henne men jag kan inte ha henne kvar då jag redan har så många hästar. hon är för tillfället ca 132 cm så hon kommer, med största sannolikhet & dom nya måtten, att bli d-ponny. hon är chippad, vaccinerad, regelbundet verkad, har pass och är reggad med känd härstamning i SH. hon kan alltså visas för SH och få ett avelsvärde. säljes endast till myndig person med erfarenhet av unghästar och NH. 30 000 kr kostar hon då hon är en kanonfin häst som men priset är diskuterbart om ett bra hem erbjudes.

MinnaA
0

hon är som en hund och bär gärna runt saker med munnen.

MinnaA
0

*krafs krafs*

MinnaA
0

inte ens en stor tom pelletssäck på ryggen kan få henne förskräckt.

MinnaA
0

hennes trav är otroligt fin med bra bakbensaktivitet.

MinnaA
0

så här gullig var hon som bäbis.

MinnaA
0

här har vi mammisen.

MinnaA
0

och pappisen.

MinnaA
0

ingen som är intresserad eller känner någon som skulle kunna vara det?

__iE
0

puttar upp åt dig :)

MinnaA
0

#9 tack tror jag. vad menas med det om jag får vara lite dum och fråga :D

gejsa
0

Att tråden inte försvinner långt ner. Då puttar man upp den så den kommer först.

MinnaA
0

ahaaa, ja då var det snällt. tack tack :) det verkar inte finnas någon som är intresserad av min lilla underbara korsning :( hon som är så mysig, ibland får jag för mig att det absolut inte är meningen att jag ska sälja henne.

Eve
0

Synd att jag inte har tid poch pengar… Annars hade jag tagit hand om henne för dig :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

MinnaA
0

#13 ja du, tid och pengar är det sällan gott om ;)