Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 3024 ggr
bunnyheart
0

Vad har ni gjort idag?

Hej! Hittar inte tråden (om det fanns någon) så gör därför en ny. Tror alla vet hur det går till men gör ändå ett litet exempel:

Var ute och red ******** idag i skogen. Galoppen var väldigt lugn och fin och h*n bockade inte en ända gång. Sen när vi kom hem red vi på ridbanan och övade på hoppning hoppade 80cm  *bild* osv osv osv….

Ja sätt igång! :)

//Johanna

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

viktoria91
0

jag har övningskört. =) Städat lite i min och sambons lägenhet, tagit ut ponnyn ich ska snrt åka till stallet igen och fixa det sista i padocken som jag har gjort fin.

Cilla89a
0

Har skrittat Brimad 30 min i skogen. Han håller på att sättas igång efter att ha vilat hela sommaren p.g.a krafftig mugg.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Aribigga
0

Jag var ute och körde en sväng med James, något som kan liknas intervallträning, skritt 15 minuter, trav tio minuter, skritt igen 15 minuter, trav 5 minuter och till sist skritt i 12 minuter. Mamma var med och satt med när vi travade så Tuffahunden fick springa bredvid.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Kristall
0

Jag har varit i skolan hela dagen, har haft jour i stallet och skött om hästarna tsm med ett par andra från skolan. (Studerar till hästskötare)

Mockat boxar, skött in- och utsläpp, fodrat, bytt täcken, spolat leriga ben och sopat stallgången från kl 8 till 19… Jippie. ;)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

AusaBausa
0

skott Ludde, verkat hovarna på Kefir. Städat stallet o flyttat lite hyllor o så sen varit hos min mamma tillsammans med mina syskon och familjer o ätit pizza.

bunnyheart
0

Kul med många svar! =)

Skriver inget då jag inte var i stallet idag ;)

Kommer börja skriva oftare nästa vecka o i helgen då jag kommer vara i stallet varje dag när Nora kommer =) Haha OT XD

Fortsätt skriva om dagen ni som inte gjort! :D

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

thilda-
0

idag mockade jag bara och la in maten och fixade iordning.. men imorn blir det en motions tur med :)

Zaphix
0

Markträning och ridning på ridplanen idag. Jag klantade till mig endel, men gick bra att rätta till det och efteråt gick det super. Red för andra gången utan repgrimman idag på nya hästen, gick jättebra. Jobbade med halter, övergångar, svängar, skänkelvikning och flytta framdel. Kändes helt okej.

Efterpt kom veterinären och vaccinerade och kollade tänderna. Tänderna var superfina, så det kändes bra!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Aribigga
0

Idag blev det bara en ordentlig rykt, ibland vill man bara mysa lite. Min andra favoritpojke fixade så att cykeldatorn jag har placerat på vagnen ska fungera imorgon när jag ska ut och köra. :)

lurvponnyn.vimeddjur.se