Stöd hästar som far illa !!!
Svenska hästars värn

Nej tack inte dom. Känns som andra kan göra det bättre.
vad menar du?
tycker personligen att vi borde ha någon typ av organisation som dom har i USA här i sverige som VERKLIGEN jobbar för vanvårdade djur och ser till att personerna i fråga blir åtalade …..

Ja, det tycker jag med. Men inte just dom. Har hört så mycket om dom. Och själv varit involverad en gång. Med vad har jag redan skrivit en lågn berättelse om för ett tag sedan. Men just dom litar jag inte på iaf. Tyvärr!
har ingen erfarenhet av dom tyckte bara att dom talade väldigt väl, bra att höra från någon annan. Har nog inte läst din berättelse, har inte varit medlem så länge. Finns det någon annan organisation som är att rekommendera ?

Nej, det vet jag inte så här på rak arm. Men en del kan väl vara seriösa där. Men tyvärr finns det ju rötägg överallt. *ler* Jag tycker nog att det är dåligt med organisationer överhvudtaget här i Sverige som kan och får göra något snabbt. För snabbt är det ju många gånger som man måste handla om man ser någon häst som far illa. Innan det är för sent menar jag. Som det ofta många ggr blir här i Sverige.
Ja dessvärre är ju våra lagar sådana!!!!! Vilket våra sk politiker kanske borde se över. Va en gubbe i mina trakter som fick mycket anmälningar på sig för vanvård av hästar, han föder upp travhästar. Och dom var verkligen vanvårdade men bara för att han jobbade som polis en gång i världen så slapp han undan och han håller fortfarande på med hästar på sin lilla gård och så mycket bättre har det fortfarande inte blivit………
Det e verkligen fruktansvärt !!!!!!!!!!!!!!

#7# Ja, det är sjukt att bara för att man är känd får man göra som man vill nästan iaf.

En i mitt nya stall har en häst från svenska hästars värn, som bara har ett öga.