Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 345 ggr
gejsa
0

Någon som tittar på Let´s Dance?

Vem tror ni åker ut i kväll?

Tyvärr tror jag inte att Lasse åker ut i kväll heller. Antar att söta Ebba åker ut tyvärr.

PimTheGreat
0

åhh…jag missade det ikväll…..suck….

bebbe
0

väntar på resultatet…tyvärr har du nog rätt Gejsa

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Ja, det är för jäkligt. Men nu börjar man ju tycka att alla är lika bra. Utom Lasse då. Men konstigt nog försökte han iaf i dag. Men jag tror att tv har sagt att han måste försöka.

gejsa
0

Ja, det är för jäkligt. Men nu börjar man ju tycka att alla är lika bra. Utom Lasse då. Men konstigt nog försökte han iaf i dag. Men jag tror att tv har sagt att han måste försöka.

MiaMaria
0

Hoppas verkligen LAsse åker ut idag… Men tror tyvärr det blir Ebba…

Tråkigt att After Darks mimade i sitt framträdande…

reddie
0

Väntar på resultatet…

MiaMaria
0

Åhh varför måste Lasse vara kvar?? Han kan ju INTE dansa!!

reddie
0

Typiskt…blir så less på Lasse

gejsa
0

Ja, det är verkligen trist. Han har ju inte jobbat och kämpat som dom andra. Lasse skulle ha åkt ut för länge sedan. Vad spelar det för roll om han är rolig och har humor. Dansa kan han inte.

joytick
0

Vem åkte??

gejsa
0

Som jag trodde Ebba förstås och Jonathan.

joytick
0

Men vad i… :O Förstår inte vad folk tänker med när dom röstar på Lasse, han vill ju inte ens vara kvar. Vem hejjar ni på då??

bebbe
0

Erika är bäst, sen Tobbe

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Ja,jag tycker också att Erika är bäst. Hon dansar jättebra. Men det gjorde Salén med som åkte ut förra veckan. Fast å ena sidan var Ebba också vädigt duktig.

Luthien89
0

haha, stackars lille Lasse.

davidia
0

Lasse satt ju i radion och berättade att han ville åka ut själv pga att läkare sagt att det är farligt för honom att vara med och dansa.

Murre_Uddiz
0

Varför ställde Lasse övht upp i tävlingen då?? =P

[slo]
0

Ja, jag fattar inte varför han gick med på det om han inte tänker vara med hela vägen. Tycker det är rätt åt honom att han måste vara kvar, och ju mer han säger att han vill åka hem, ju fler är det som röstar på honom ju :)

Synd att Ebba åkte ut, nu försvann anledningen att kolla vidare på det programmet… :P

gejsa
0

#18# Ha,ha skyll på det du slo. Du kommer nog att titta iaf. *ler*

[slo]
0

Tss, knappast… ;) Blev hotad med polisanmälning igår, sjöng lite karaoke… Hihi Oskyldig

gejsa
0

Va! Sjunger du så illa? Räcka ut tungan

[slo]
0

Antagligen… :P Eller så kan det ha något att göra med dom två bärkassarna tomflaskor som står i köket just nu… Jag vet inte riktigt :)

gejsa
0

Var det dina grannar som klagade?

[slo]
0

Jajjemän… :P Men i ärlighetens namn var vi faktiskt inte såå högljudda, den kärringen som bor där är bara grymt gnällig.

gejsa
0

Ha, ha ja undrar det ja. Du skrek nog så det räckte i micken. Men kul är det iaf. haha