VM live!
Har nu hört att SVT inte kommer sända det live, och det var bara tre (?) saker dom skulle sända..
Så är det någon annan som vet något ställe som sänder det? Eller på internet kanske?
Tycker det är väldigt dåligt att man inte kan sända en så stor sport som hästsporten live, dem sänder i princip ALLT annat.. 
(visste inte vilken kategori jag skulle lägga det i)
putt,
ingen som vet något?
ingen aning =( vill också veta. piss svt!!! sjukt dåligt att de inte sänder mer hästsport! "det är inte tillräkligt stor publik" yeah right(!)
// Alexandra
Hästen är människans bästa vän <3
VM dessutom! Hatte sett fram emot att se reiningen. :(

Eurosport kommer nog sända en hel del under VM om jag minns rätt.
jo men så har inte alla vi mänskliga eurosport =(
// Alexandra
#5 Tror faktist att man kan beställa Eurosport under kortare perioder.. Kanske är värt det? :)
Vi har något extraerbjudande "ÅTTA HD KANALER" på ComHem, min bror valde just Eurosport för att se fotboll, med det visade sig att det var jag som använde den mest för att de sänder hästtävlingar :D

Egentligen borde man maila svt, om jag mins rätt är ju ridsporten världens andra största sport.
#6 ja de kanske man kan =D
#7 klart i topp 5 vet jag iaf. tror det är hockey och fotboll som är större. iaf pengamäsigt vilet betyder att de sänder det mer(!)
// Alexandra

Hästsport är Sveriges näst största sport tätt efter fotboll.

Det är väl kanske inte så konstigt att ridsporten inte får så stor publik om de sänder ngt på SVT. Titta bara vilka tider de sänder på! Har man tur kan man få se dett sammandrag mellan 23 och 23.30 en söndagkväll… Hur många hästmännsikor som var uppe tidigt och släppte ut sina hästar orkar vara uppe vid den tiden och titta. Skulle vara kul om du kunde sända halvtimmeslånga sammandrag vid den tiden av tex fotbolls VM! Skulle nog inte bli så populärt tror jag 

#10 Det hade blivit populärt av mig att bara störas av 30min fotboll någon gång om året. ;)

Någon som har lust att knåpa ihop ett mail eller något som kan skickas till svt TV4 mm?
Jaa kom igen, skicka ett mejl till dom!
Vill ni inte se VM på tv när dom sänder ALLT annat??

Eller så skriver alla varsit, så blir dom så irriterade att dom sänder VM haha
*skämt*

Om alla skriver saker som man bör få med i mailet kan väl någon få ihop ett välskrivet mail. Eventuellt att man försöker att samla in namn?

Jag trodde Eurosport var en sån där kanal som halvt om halvt fanns överallt…My bad.

Här finns för övrigt tv-tiderna om någon är intresserad =)