Shetlandsponnysto utlånas/säljes
I första hand utlånas (kan tänka mig att sälja till rätt hem) mitt shetlandsponnysto på grund av att jag ska flytta utomlands ett år, och inte har någon möjlighet att ta med henne.
Zally RS 3598, född 1994, svartskäck e. Roy v. Bunswaard u. Zenita (e. Teunis v.d. Steenen Poort), har innan jag ägde henne fått två föl, tyvärr bara ett som registrerats.
Visad för RS som treåring med 88867 37p, därefter inte visad.
Zally är den perfekta barnponnyn, hon är lugn i alla situationer, samtidigt som hon inte är seg, utan med en liten mer van ryttare tar hon gärna för sig, och går framåt ordentligt. Hoppning är bland det bästa hon vet…
Med mig har hon testat på det mesta, agility, handlerhoppning, tömkörning, ponnyridning, picknickar och så vidare. Dock är hon inte inkörd.
Ultimata hemmet för Zally tror jag är det där det finns någon som vill göra något med henne, eller ta ett föl (efter RS hingst).
I dagsläget finns hon i Älvkarleby, Uppsala län.
För mer information skicka PM här på iFokus, maila på ida@torneberg.se eller ring 073-09 66 766.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
är det en häst som barn med kan hantera och rida?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Söt hon var:)
har vidarebefodrat ditt nummer :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Åh skulle vilja ha henne.. men jag måste vänta till närmre våren med att ta hem en till häst då jag får flytta hem min häst.. om hon finns kvar då så skulle jag gärna vilja komma och träffa henne.. Jag är mykt intresserad av körning och tricks.. men som sagt så kan jag inte ta en till innan allt är klart här hemma!:D Men lycka till med henne!