Ny länk under "Länkar"
Jag har lagt in en ny länk under den fliken…det är min hemsida jag gjort till Mirabil som med tiden förhoppningsvis kommer att utökas till en avels och avkomme del *drömmer in i framtiden*
För att bespara er att behöva leta så lägger jag in adressen även här ;o)
http://www.freewebs.com/mirabil/start.htm
Glöm nu inte skriva i gästboken ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Jättefin sida CBA. Har skrivit i din gästbok med. *Ler*
så söt han är den lille :)
Jättefin sida :)
Varför inte byta till t.ex www.Mirabil.webb.se (går att göra gratis om du går in på www.webb.se) det är mycket enklare att komma ihåg. Sedan tycker jag det är personligare och snyggare med en egen layout, men det har ju inte alla tillgång till att skaffa :)
Söt är han!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jätte fin sida! och han är ju supersöt! :)

Hur gör man när man vill få sin hemsida med på länklistan?

Har hälsat på
#5 Jag tror man säger till någon som jobbar med sajten ;)

det är bara att pma en länk till oss.

#3 Tanken är att jag i framtiden kommer sluta ha den som en gratissida och betala eller så fixar jag en annan.
Jag började göra en sida i Dreamweaver men det sket sig kollosalt…det blev bara massor av fel som jag inte fixar att ordna själv och då dök det lilla humöret upp och jag ordnade den här på freewebs :oD
Ni är ändå några som titta på hemsidan…men det är bara 3 av er som skrivit i gästboken *hytter med fingret*
Peepingtoms [stavning] va ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ha,ha vilka fegisar och inte skriva i din gästbok. Vet att när jag också länkade till min så bad jag om att alla skulle skriva i gästboken. Det var inte många som vågade göra det.

ja var o skrev i din gästbok iaf *klappar mej själv på huvvet*