Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 563 ggr
Courage.C
0

Saknar min Courage.C

Murre_Uddiz
0

Gråter Jättefint.. R I P

Alex
0

Fin video. :) Men måste fråga vem som har gjort den låten? Har bara hört den i Guns n Roses version.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Courage.C
0

Är det inte dom som har gjort den?

Rita-S
0

jag tycker det lyder som en av dom 2 versjoner gunsen har gjort själv?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Courage.C
0

Det är Guns n roses som sjunger den i filmen iaf.

Alex
0

Jo, det stämmer nog. Har bara hört en av versionerna själv, och lyssnade nu och jämförde med den jag har på datorn, och det är inte samma. Men det hörs ju att det är Axl som sjunger. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Courage.C
0

Jag är vet iinte så noga. var min kille som satte ihop filmen åt mig. tyckte det var gulligt gjort. Grina så det spruta när jag såg den!

Alex
0

Förstår det.. Var fint gjord, och fin musik till. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Murre_Uddiz
0

#6 samma för mej =P

Struten
0

Jättte fin!
känner hur tårarna bränner:'(

vad heter låten?

Alex
0

#10 Don't Cry

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Struten
0

ok, tack!:)

Milli
0

Jätte fin film!  Tårarna bränner lite här oxå…

MiaMaria
0

Jätte fin film!! Vilket vackert och uttrycksfullt ansikte han hade! Vila i frid vännen! *tröstkram*

gejsa
0

Jag hann se hälften sedan bröts kontakten pga dålig signal fram till mig. Men det jag såg var jättefint. Började lipa direkt. Han var så lik den hästen som stod här förra vintern som också fick avlivas i höstas pga sträckning i hagen.

Kramis från mig. Förstår att det är skitjobbigt.

Courage.C
0

#14 Ja han var väldigt speciell. Vacker och lika snäll som han ser ut. Han blev bara fyra år min lilla snutte. Tror han hade blivit en väldigt fin häst när han växt färdigt. Jag tycker att han har väldigt mycket av sin fars huvud. Han är efter Cortez. Han har ju gett mycket uttrycksfulla huvuden på sina avkommor. Men jag tyckte såklart att Courage hade finast av allaGråter 

Nu har han inte ont iaf och får vila i frid!

__iE
0

Fin :) R.I.P

AusaBausa
0

Jätte fin film!

E_hjo
0

Sååå fint…!   =´|

Courage.C
0

Usch jag grinar vaje gång jag ser den! Fattar inte att jag aldrig kommer över det!!

PimTheGreat
0

jättefin film…..*fäller tårar*…

Tyfon
0

vad va det som hände med hästen?

Tyfon
0

#20 man kommer aldrig över en sån sak man får lära sig att leva med det!

Courage.C
0

#22. Han fick en fraktur i kotleden bak och senskador i hasen som inte gick att fixa. vet inte hur han fick det men det är som det är=(