vem är online?
kan man se ngnstans vem som är online?

det är ju lite bökigt tycker jag iofs… det skulle ju funnit en spalt där man kunde se användarna som var inne på ridsport…

Ja, det hade varit en kul grej faktiskt. Så slipper man lägga in alla medlemmarna från en sajt på sina favoriter. Så har jag gjort på iller sajten nämligen. Och så har det smygit sig in några lite extra härifrån oxå. Så många är det under favoriter nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja den där favoritlistan hade ju varit jättelång.. det är den säkert hos vissa redan.
vem är det egentligen som äger i focus?? kan vem som helst ansöka om att få starta upp en grupp eller?

Håller med om att det vore kul, men frågan är ju om vi kan få våran önska uppfylld? 

ooh titta, det var en till här! *vinkar*
nu måste jag absolut lägga mig

haha, ska du gå och lägga dig när vi blir fler. hihi.
Japp det vore roligt att få igenom. Undrar om ni inte ska be Linda fjäska lite för grabbarna som fixar det mesta. hihi
Audiatur et altera pars

jag sitter på ett äckelmodem *svär långa svordomar* så är det ute på landet.. störiga är att i en by 3 km härifrån har dom adsl…
du kan ju oxå fjäska för dom har grabbarna?? *hint hint wink wink*

om man vill läsa nyinkomna dagböcker då? var hittar man dom=

*asg* ja, visserligen kan jag det. Fast jag tror Linda har det bättre förspänt där.
*viskar* staffan! Hör du oss? Kan du hjälpa oss?
hihi. Han brukar fara runt på sidorna och läsa. Så kanske, kanske hör han. Han är ju online nu i alla fall enligt mina favoriter listan. 
Audiatur et altera pars

*skriker* STAFFAN VI VILL HA…
*fjäsk*

*Asg* Ja, kanske var det så vi skulle göra. Inte viska. hihi
Audiatur et altera pars

nej då hör han inte oss ju…
*ropar i ekot*

haha, men vi får väl se om detta hjälper då. Så vi ropar i kör. hihi
Audiatur et altera pars

#6 *Vinkar tillbaka* 

hörru, jag slutade vinka för en halvtimme sen… *dissar lite smått* ;)

Förlåt, hamnade på katter…trodde alla sov