Mobbing?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1016225,00.html
Jag tycker de är helt sanslöst egentligen att man inte ska få göra de man vill utan att mobbas! Hejja Philip! :P
Härligt att läsa tycker jag. :) Fler killar i stallet!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
jag har haft flera killar (ca 6-7 st av totalt ca 50 elever ) som ridit på min före detta ridskola o dom var absolut inte mobbade !!!
jag tycker att det är viktigast att alla har roligt när dom rider fram för mer fart o fläckt på lektionerna..
vi hade ofta slalom, och bommar som dom skulle gå imellan eller backa igenom, gymkana,o låga hopptävlingar,ofta red dom barbacka också för att känna hur hästen rörde sig..dom tyckte de var veckans höjdpunkt att åka o rida…fram för mera roligt med hästen och barnen, och lär dom hur man ramlar av hästen rätt !!övning ger ju färdighet ..
När min son var liten, så red han,till slut orkade han inte stå emot mobbingen i skolan pga att han red.Så då var det slut med det.Jättesynd att killar blir mobbade för att dom rider, och gillar hästar.
#2 Nja, inte på ridskolan kanske… Men det är riktigt tungt i skolan att vara kille och rida, faktiskt. Speciellt i 13-16års åldern. Det dom flesta missar är att man träffar sjukt mycket mer tjejer än om man spelar fotboll eller liknande 
Jag tycker det ör bra att dom skriver om detta. Fler killar bord evåga sig dit dom vill utan att utsättas för mobbning (:
haha slo! det är ju helt sant, konstigt att inte fler killar har kommit fram till att tjejerna är i stallet och inte på fortbollsplanen….:P
Fast iofs, ragga i stallet är ganska otänkbart… Osexigare kläder får man leta länge efter :D

#7 vadå? det gör travkillar jämt
#7. jag håller med #8. Jag tycker det är charmigt av killar som rider som har vågat ta detta steget som går ännu längre (:
Haha, okej… :P Smaken är som baken :)

Bra att någon tar tag i det.

det e ju grymmt sexigt med killar som håller på med hästar!!
#12 Hihi, vill du förklara de där lite till? :P

#13 vadå? förklara mer räcker inte det?:P
Vad är det som e sexigt? :P