Bilder sökes!
Ska skriva artiklar om fälttävlan och sadlar och söker nu bilder. Endast bra bilder som har med fälttävlan och sadlar att göra.
Inom sadel söker jag bilder på dom olika modellerna och tillbehör.
Skicka bilder till min mail, dvs lägg inte dom här utan skicka direkt till mig. Kommmer ej använda bilderna i andra syften utom till iFokus.
Min mailadress är mariakling84@hotmail.com msn fungerar oxå.
Tack! /Mia
Anges fotografens namn vid bilden?
Jag ska rota lite i arkivet… :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Alltså fälttävlans sadlar eller sadlar för sig?
Sadlar har jag nog ett par hundra bilder på
Jag fotograferar typ varenda ny sadel jag rider i för att dokumentera, så där kan jag lätt ge dig lite bilder…

Attlid - Om du vill ha med din logga så gärna för mig, men inte för stor bara.
Snuttan - Perfekt =) Du har väl mig på msn?

Men jag är aldrig inne där :p Är lättare om du skriver här så lägger jag upp det antinge här eller på något internetkonto jag har. Vill du hålla det hemligt med exakt vad så går det ju att skicka ett pm. Du skulle nog kunna skriva vilket märke som helst så har jag någon bild på en sadel ifrån det märket skulle jag gissa :p

Ok. Vill hålla bilderna lite hemliga till artiklarna kommer, roligare så =) Men gärna lite olika sorters sadlar och tillbehör om du har. Samt gärna billigare resp dyrare sadlar så man kan se och göra en jämförelse. Lägg upp dom på en sida och maila/pm:a adressen till mig så e du gullig ;-)
Om jag fotar min nya sadel ( alround inriktning-dressyr ) använder du den då ?

Ja gärna om det är en bra bild =)
Okey, då fotogarferar jag den gärna imorgon :)

Jag har nog inte så mkt foton på övrig sadel-utrustning då det inte intresserar mig lika mkt, men skulle kunna rota runt lite och sätta ihop något där du kan välja ifrån. Har du bråttom att få det?

Nä ingen vidare stress, men gärna inom närmast veckorna iaf, ska skriva ihop lite material oxå =)

Just nu är jag jätte nära att köpa en Albion SL som är ute på annosn för 7.500!
Är så biligt att jag nästan inte kan låta bli… Fastän jag inte vet om det passar någon häst jag rider just nu
Men är så underbar sadel och så biligt så man nästan inte kan låta bli ju…
Köper jag den inte kommer jag ju ångra det något ofantligt… Gud vad svårt! 

Ja sånt där är hopplöst!! Albion är sköna och bra sadlar. Passar bra på relativt rakryggade hästar.

Både travstoet och connemarastoet har rätt raka ryggar ;) Araben har det för den delen med, men han har för kort rygg för 17" sadlar och denna är 17,5, kan vara för lång för connemaran med…
Får väll annars se om inte min tränares unghäst jag rider in skulle kunna passa i den :p Hon är rätt rakryggad med än så länge…
Får väll börja med att låna någon annan i stallets albion och prova på ponnyn iallafall imorgon :p

Mer OT ifrån mig är att jag även redan köpt mig en sadel idag
haha, snart har jag en egen samling kanske? :p