Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 446 ggr
Faxlin
0

Önskar jag haft kameran med

Ja, jag önskar verkligen att jag haft kameran med mig. Satte mig bredvid Beauty på golvet i stallgången för att kunna nå och borsta henne under magen riktigt. Tydligen var det väldigt skönt, för hon började liksom luta sig emot mig. och innan jag visste ordet av satt hon i knä på mig. Hade ingen aning om att shettisar kunde vara så tunga. Hade så gärna velat visa kort på detta. *suck* varför glömmer man alltid kameran när något ovanligt inträffar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

hahah jag kan se en bild framför mig (fast jag har inte träffat dig så ditt huvud är inte med)

Linda
0

Så där är våran lillkille också..

linasvovvar
0

Jag önskar att jag hade kameran idag ! Min lilla tjej, har fått för sig att hon ska sitta i hagen och i boxen, hon kn sitta i flera timmar i hagen, jag måste bara fånga henne på kort=0)

änglaflickan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

denna lilla kille sätter sej alltid det första han gör när han kommer ut på morronen, och kliar rumpan^^ Hur sött som helst.

(Dock inte min pålle,hjälper bara till o släpper ut när ägaren är bortrest.)

jo
0

Glömm inte kamera nästa gång du åker till stallet !!!! vi måste bara få något gulligt att vila våra ögon på .

Faxlin
0

haha, det verkar vara en shettis grej det där med att gnussa rumpan. Japp, idag var kameran med, med dottern hann inte få fram den. Annars hade ni fått se henne liggandes (nästan) på mig. Jäkla monster till häst. Hon lägger hela sig på mig, när jag ska ta hennes hovar på ena sidan. Och det är inte kul, vi ser ut som lutande tornet i Pisa, har ni testat att göra rent hovarna på en häst som ligger diagonalt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars