förklara för mig
frågar man nte så lär man sig ínget nytt, eller hur?
Vad gör en ET igentligen? Är det nåt mellanting mellan kiropratiker och massör?
Tar betalt ;)
haha nej jag har själv ingen erfarenhet av dessa, men efter att ha sett en behadling så tror jag mest att dom tar betalt
Hon som va ute på min häst hadde utbildning i kiropraktik, massage, stretching, akupunktur och aromaterapi med innriktning häst.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Hur mkt kostar d att ta ut en sån?
hon jag tog ut tar 650 för en timme, då gjör hon allt hon har utbildning på under den tiden. Hon har även sådan magnet täcke som hon lägger på vissa hästar, och en laser som hon behandlar musklerna med. Jag har fått behandling av sådan laser själv, den värmer upp muskeln från "innsidan" och hjälper den slapna av. :) funkade bra på mina höfter iaf

#4 vad har dom utbildning i och vad är syftet med ET? Det finns ju kiropratiker, massörer osv vad gör en Et som inte dessa andra gör?
jag tror ET bara är ett samlarbegrepp för en person som utbildat sig i mer enn bara en sak faktisk.. :) men jag har inga aning, jag bara gissar.. :)

Ingen som vet säkert? Detta verkar ju vara väldigt populärt nu att ta ut en Et men jag vet fortfarande inte svaret på min fråga.

Är inte en ET en eqiterapuit?
här hittar du mer: http://www.svef.se/

Se där. Bra sida. *ler*

#9 tack! Där stod allt jag ville veta, tack igen!