Tävlan för klubb?
Hej, ska börja tävla lokalt men vill tävla för min klubb men vet inte om man får det då ingen annan gör det, vad krävs det för att man ska få tävla för sin klubb? att dom är anslutna till ridportsförbundet är det något mer?
Fråga ordförande i klubben, eller tävlingsansvarig om det finns någon sådan…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
jo har gjort det men ingen har koll i våran klubb :/
Först måste du bli medlem i klubben (villket du troligtvis är?)
Sen går du in på tdb.ridsport.se (tävlingsdatabasen) och lös licens för dem där. Och inom några dagar får du ett mejl om det är bekräftat av klubben eller inte. Och om de inte är det får du alltså inte tävla för dem. Men annars bekräftar dom och du får kortet inom ett par månader.
För mig tog det typ en månad… Men när jag skulle lösa licens var ja inte medlem i klubben ja löste för så jag fick ett ganska pinsamt mejl från klubben
Så det var bara att bli medlem 
Kram
liebe kann manchmal sehr weh tun
ah okey det ska jag testa då :)
1 man måste vara medlem i klubben
2 kklubben måste vara ansluten till SVRF
3 klubben måste genomföra lägst en lokaltävling/ om klubben ej kan så kan klubben sammarbeta med en annan klubb i närheten så har man löst det. (ponny om klubben bara ha ponny ekipage/ häst om klubben bara har häst ekipage / eller både och om klubben har det)
Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu
Wallix´s Hamstrar

Enda kraven är väl att du måste vara medlem i klubben, och den vara ansluten till svenska ridsportförbundet ?
ah ok, vi kan inte genomföra lokal tävling då våra banor inte är i tillräkligt bra skick, då kan man alltså inte tävla för sin klubb?
#6 ju på lokal nivå måste man
#7 man kan sammarbeta med en annan klubb. (ni genför eran tävling på någons annas klubb anläggning som är godkänd inom SVRF)
Wallix´s Hamstrar

Jag har tävlat för klubb endast ansluten till svenska ridsportförbundet. Denna klubb arrangerar har inga tävlingar över huvud taget.
vad vi vet måste vi ordna en varje år för häst/ponny
Wallix´s Hamstrar