Har börjat sätta igång igen!
I går red jag Fille (min islänning på 5 år) i går för första gången sedan vinteruppehållet. Tänkte ju börja så fort det hade töat på ridbanan. Prövade bara kort för ca en månad sedan om han fortfarande var stel i sidan. Fick ju ta ut en eqiterapet för två veckor sedan. Han hittade ju ett fel som han åtgärdade. Var borta nu.
I dag red jag honom igen. Gick jättebra. Bara några steg i trav resten i skritt.
Elin red t o m Sorro. Men han är lite bångstyrig. Hoppas någon vill hjälpa oss i vår med honom. *ler* Väntar ju på snuttan.

:p Jag har blivit erbjuden en stallplats idag om du skulle vilja skänka bort honom
Vad var det för fel Fille hade som gjorde att han var stel i sidan?

Ha,ha nej inte skänker jag bort min plutt. Men man vet ju aldrig, är du duktig och kommer och rider honom kan du kanske få ha honom på foder om du vill.
Fille har antagligen ramlat i hagen eller något. Det vet man ju aldrig eftersom dom busar så mycket. Brukar ju resa sig upp mot varandra och så. Dom leker rejält i hagen mina tre busungar.
Men det var iaf något där bak som låg ihop. Kommer inte ihåg vad det hette ens. Fixat är det iaf. Han ville inte gå och böja sig till höger utan streta emot.

:p Vi får väll ta och ses någon gång då så att jag kan stjäla honom ;)
Skönt att det släppte :)

Ja, du får höra av dig om du vill komma och provrida honom.