Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 3270 ggr
FijaahM
0

Vita hästar

Vilken färg tycker ni vita hästar passar i bäst? Glad

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

Salish
0

Rätt mycket, men svart, blått och skogsgrön gillar jag.

exitingsvillemo
0

Vita och svarta hästar brukar vara de som passar i nästan allt, men till skillnad från #1 så skulle jag välja en lite skarpare färg, ex turkos, limegrön eller orange

Nordqvist
0

ROSA!! ^^

Birke
0

Dom passar i det mesta, så det är bara för ägaren att välja o vraka i sina favoritfärger :D

Lorita
0

rosa och isblå

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

viktoria91
0

I alla, har dem rosa ront mule/ögon så är rosa skitfult på dem.

liljegren
0

det beror ju på vad du själv tycker.. Personligen gillar jag grönt och blått, passar alla hästar ;)

FijaahM
0

Ville bara veta vad alla andra tycker (;
Själv tycker jag turkos/marinblå/limegrön eller rosa xD

Mvh Fijah! 
Fridamanheij.blogg.se

teamedward
0

Fördelen med vita hästar är ju att de passar i allt. Fast har man en riktigt vit häst kan den lätt se ut som en jultomte i rött, haha.
Personligen tycker jag att det är riktigt snyggt med marinblått på skimmlar, men som sagt, allt funkar så det är bara att välja och vraka.

Em--ma
0

Mörka färger eller mer klara. Rosa / ljusblå inget fint.
man ska ha mörkare som Röd, mörkare grönt , mörkblå o.s.v

Ljusa färger på ljus häst är inget snyggt :P enligt mig då;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Prinsessornaskaniner
0

Vita hästar passar nästan i allt tycker jag!

men jag gillar ju för det mesta rosa!                                                 men även marinblått, grönt, blått, orange och brunt är väldigt fint på dom! haha                                                                                           aao allt är nästan fint på dom! Skrattande 

Vinrött är en väldigt snygg färg på dom också! Glad

MissisM
0

Svart är snyggt på en vit häst :)

LillaLinn
0

Rosa ar jattesott pa vita hastar!

Elshira
0

Jag personligen har aldrig svart utrustning till vita hästar utan har istället mörkbrunt.

Men annars vad det gäller färger på täcken så tycker jag nästan alla pastellfärger går bra ^^

Hakuna matata!

YellowKiwi
0

Isblå, grön :3