Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 4757 ggr
3mos
0

Billiga Ridkläder?

Hej jag undrar om nån vet någon bra hemsida eller affär där dom säljer väldigt billiga ridläder? :)

då menar jag väldigt billiga , har redan kollat på Hööks men undrar om det finns billigar :D

viktoria91
0

Blocket eller tradera kanske?=)

Ricko
0

Kan inte komma på något, kolla blocket.

Men vad menar du med super billigt? Finns ridstövlar på hööks för 199:-, och billigare än det (nya) är oftast inte av bra kvalité.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

3mos
0

#2 oK Tack nä men letar mest efter ridbyxor och ridjacka men skor om det finns billigt, ok tack :)

Ricko
0

#3 oki doki, själv köpte jag ridbyxor på en marknad på ett häststånd för 100:- (kostade egentligen mer men jag fick dem för det.)

Så finns det en marknad med ett häststånd i farten är det också värt att titta på.

3mos
0

#4 Ok vet du vart det brukar komma häststånd eller kommer dom bara ibland och så ? :)

Ricko
0

#5 Nja det är ju när det är lite större marknader. Själv var detta stånd på "åsele marknaden".

3mos
0

#6 ok tack! :D

LillaLinn
0

Ullared har alltid jättemycket billigt!

[Emma-Rhino]
0

Börjes i tingsryd är billiga. Har en hemsida.

Köpte stävlar på hööks för 199kr men de suger. HAr inget grepp utan tappar byglarna jämt. Så nu är de stall stövlar istället. =)

3mos
0

#8 ok tack ska nog åka till ullared snart så kan ju kolla :)

3mos
1

#9 Ok har redan kollat på börjes lite, ok  ^^

Alma-G
0

#9 Antar att du menar plaststövlarna, rekomenderar inte plaststövlar. Oftast dåligt grepp i stigbygeln, svårt att trampa ner, vaden stabiliseras inte som med läder och sen är de inte så snygga.

Ricko
0

#9 är det dessa du menar?

[Emma-Rhino]
0

#13 jupp.

köpte de eftersom jag hade handlat för x antal tusen till skrutten och inte ville spendera mer på mig själv =) Men ska köpa ett par bra nu i veckan tänkte jag.