Dagens ridning!
Var uppe idag och red barbacka på fältet. Hade täcke dock så hon skulle hålla sig varm + man sitter bättre om hon har täcke på sig tycker jag. Hur härligt som helst. :) Mamma tog lite bilder och jag tänkte ni ville se. Och jag vet att jag kanske sitter lite konstigt, haha.
Första bilden -> Lite trav i snön.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Andra bilden -> Försök till snygg uppställning framför kameran, misslyckas lite. ;)
Tredje bilden -> Travar vidare. Jag vet att täcket sitter lite snett på vissa bilder men såfort jag drog det tillrätta, halkade det snett igen så jag struntade i det efter ett tag. Det gjorde ingen större skada. :)
Fjärde bilden -> Ännu mera trav! Det var så mjukt och härlig så jag travade mest hela tiden.
Femta och sista bilden -> Här hoppar vi över en hög granris, och för en gångs skull ser Windy glad ut och jag ger tillräckligt med eftergift! Haha. :)
MVH Anna Attlid

Fina bilder =)
Det e så kul att rida barbacka! Det roligaste är galopp och hoppning barbacka tkr jag!
#5 Tack :)
Jo galoppen är i allafall bekvämast när man rider barbacka tycker jag. Även hoppning är roligt!

Mysiga bilder!
Stod o funderade när jag kom tillbaka från våran tur idag på om jag ska rida barbacka nån dag men ändrade mig rätt fort… =)

mysiga bilder :)

Jätte fiiina bilder :D roligt o se :D

Fina bilder. Fin häst. Hi hi hur törs du hoppa utan sadel?

Ni verkade ha det mysig, roligt att se! :P
Tack allihopa :)
#10 Faktum är att jag verkligen inte brukar gilla att hoppa barbacka, men när jag väl kände hur samspelta vi var kunde jag inte låta bli att testa, och något härligare har jag nog inte varit med om på flera veckor! :)
Mysiga bilder. :) Att rida barbacka är en väldigt bra rumpvärmare. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#13 Absolut ;) + väääääldigt bra styrka, balans och sitsträning!

Underbara bilder!!! =D
#14 Det med. ;) Jag är en sån som är väldigt lat och ofta inte orkar sadla.. Gissa om jag har fått bra balans genom åren. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Som vanligt helt underbara bilder…..
tycker den sista bilden var jättehärlig :)