varmblod
Läste en intressant artikel i senaste numret av tidningen hästfokus. Där prisades varmblodet (med all rätt!). Äntligen! 

JAAA….jag har oxå fått den tidningen i brevlådan och fick precis samma reaktion som du….HÄRLIGT !! 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Va? Jag har också fått hem den, men har tydligen missat något. Gissa vad jag ska göra nu? hihih. Berättar min reaktion på saken när jag läst.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag måste verkligen börja prenumerera på ridsport.. haha

#3 hästfucus är tidningen om du vill läsa och det stod mycket bra i detta nummer 

Berätta inte för mycket nu om innehållet….jag har knappt hunnit halvvägs igenom den än 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
jag försöker söka mig fram till en bra ähst-tidning, men tycker det är svårt att hitta något intressant. jag kännr att det är för mycket om personer, alltså om vad dom gör, arbetar med å så. å så är det ofta mycket western.. det är synd. skulle vilja ha mer om dressyr och hoppning, olika funderingar, tips och dyl. blir så jag mest bläddrar igenom alla tidningar.

Vad som gjort att jag fastnat för hästfocus är just att de ofta har väldigt bra artiklar där. Jag rider inte själv western med min, men många övningar som dom gör med sina har jag ändå annamat till min eftersom jag tycker det verkar bra och passar oss för det jag vill lära min tjej. Så även om man inte rider western tycker jag det är nyttigt att läsa dem, ibland lär man sig mer och nya övningar man inte tänkt på förrut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#0 - det är bra!